  • Data: 2017-07-17 15:46:05
    Temat: Re: mBank - sa pieniadze a historii brak
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To ile musisz czekać na pojawienie się operacji w obu widokach?
    I czy pojawia się najpierw w jednym, czy jak już, to w obu na raz?
    Ja mam w tej grze komputerowej (bo ST mBąka inaczej nazwać się nie da) inaczej - w
    ogóle nie mam widoku "fikuśnego" - jedynie komunikat "Przykro nam, usługa jest w tej
    chwili niedostępna." - zaś w "zmień widok" przelew pojawił się nie później niż pół
    godziny od przyjścia (o 15 saldo jeszcze nie wzrosło, o 15:30 był już i wzrost salda
    i przelew w historii).
    mB nie jest poważny, dziwię się ludziom, dla których to jest główny bank - ale cóż,
    gusta są różne. Trzymam go tylko dla darmowej debetówki - mam eKonto mobilne na
    "starych" warunkach. No i jeszcze druga zaleta, czyli duża pula bankomatów z
    bezpłatnych blikiem - ale jakbym nie miał też debetówki, to bym sobie chyba z tym
    starym wrogiem dał spokój i wypróbował np. ing albo milka - bo póki co mam 6 banków i
    to już jest przydużo.