  • 11. Data: 2010-10-13 18:48:50
    Temat: Re: mBank rulez - czyli sms przypominający.
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:i94fjk$fme$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

    > Ale przecież mBank wysyła Ci je dlatego, że spóźniłeś się ze spłatą.
    > Jakbyś spłacał kartę zawsze w terminie to SMS-y by nie przychodziły.

    Nieprawda. Ja nigdy sie nie spoznilem ze splata w terminie (nawet sami sobie
    pobieraja z ekonta) a smsy przychodza.
    Probowal juz ktos calkowicie wylaczyc ta "usluge" na partyline? Czy tez sie
    nie da?

    pozdrawiam, wk

  • 12. Data: 2010-10-13 22:00:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Ależ nie! Przypomnieli, że spłata za 3 dni. Zawsze spłacam kartę w
    > terminie.

    Ja wiem jedno - moja mama raz o 1 dzień spóźniła się ze spłatą,
    przyszedł sms przypominający i od tego czasu dostaje o 5 rano sms-y
    przypominające o terminie spłaty. Ja mam dwie KK mBanku i jeszcze terminu
    nie przegapiłem (co obecnie nie jest takie nierealne, gdyż z powodu zmiany
    polityki mBanku musiałem wyłączyć spłatę automatyczną*) i dziwnym trafem
    żadnych sms-ów z mbanku nie dostaje. Może z jakąś inną usługą mBanku nie
    dotrzymaliście terminu (jakiś kredyt gotówkowy, hipoteczny, czy coś
    podobnego).

    * Kiedyś automatyczna spłata minimalna (5%) następowała tylko wtedy gdy
    klient nie spłacił jej samodzielnie. Obecnie karta jest spłacana, nawet
    jeśli w ciągu obecnego okresu kwota minimalna została już dawno wpłacona.

  • 13. Data: 2010-10-14 06:49:50
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:i95a5r$4vl$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > żadnych sms-ów z mbanku nie dostaje. Może z jakąś inną usługą mBanku nie
    > dotrzymaliście terminu (jakiś kredyt gotówkowy, hipoteczny, czy coś

    Dorabiasz do tego swoja teorie.
    Wiec jescze raz: nigdy sie nie spoznilem ze splata, a sms-y przychodza...
    Ani ze splata KK ani innych rzeczy ktore trzeba splacac w terminie a ktorych
    nie mam.

    pozdrawiam, wk

  • 14. Data: 2010-10-14 19:59:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "wk" <j...@...bazin> napisał w wiadomości

    > Dorabiasz do tego swoja teorie.

    Nie, tylko informuję od kiedy osoba osobiście mi znana otrzymuje takie
    sms-y o piątej rano.

    > Wiec jescze raz: nigdy sie nie spoznilem ze splata, a sms-y przychodza...
    > Ani ze splata KK ani innych rzeczy ktore trzeba splacac w terminie a
    > ktorych nie mam.

    To może pora już wpaść na najprostsze rozwiązanie - zadzwonić na mlinię
    i powiedzieć, że sobie nie życzysz być budzony o 5 rano sms-sami
    przypominającymi o spłacie karty. Większość osób ich nie dostaje, więc
    zapewne da się to wyłączyć.

  • 15. Data: 2010-10-15 20:03:01
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > i powiedzieć, że sobie nie życzysz być budzony o 5 rano sms-sami
    > przypominającymi o spłacie karty. Większość osób ich nie dostaje, więc

    Tak, ale trzeba być jasnowidzem żeby wiedzieć, że bank akurat wykona
    niezamówioną usługę.

    --
    Grzexs