  • 1. Data: 2010-10-12 16:45:41
    Temat: Nowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    No i mamy nowa strone wygladem przypominajaca Opena
    http://www.getinonline.pl/107/

    Jedna lokate mozna zalozyc na kwote do 10tys. -to chyba na razie najlepsza
    oferta na krotki termin.

  • 2. Data: 2010-10-12 16:50:02
    Od: g...@o...pl

    > No i mamy nowa strone wygladem przypominajaca Opena
    > http://www.getinonline.pl/107/
    >
    > Jedna lokate mozna zalozyc na kwote do 10tys. -to chyba na razie najlepsza
    > oferta na krotki termin.

    Względem standardowego 5% netto korzyść wynosi 10 złotych.

  • 3. Data: 2010-10-12 17:01:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

    > Względem standardowego 5% netto korzyść wynosi 10 złotych.

    No ale 5% to w Openie na 6-m a jak ktos chce na krocej to moze skorzystac z
    takiej oferty na 2-mies. Powoli zmierzamy do podwyzek RPP, ktore rozpoczna
    sie juz niedlugo.

  • 4. Data: 2010-10-12 17:24:42
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Paź, 19:01, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale 5% to w Openie na 6-m a jak ktos chce na krocej to moze skorzystac z
    > takiej oferty na 2-mies. Powoli zmierzamy do podwyzek RPP, ktore rozpoczna
    > sie juz niedlugo.

    Szkoda, że tylko jedna per klient.

  • 5. Data: 2010-10-12 18:21:06
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-10-12 18:45, Krzysztof pisze:
    > No i mamy nowa strone wygladem przypominajaca Opena
    > http://www.getinonline.pl/107/
    >
    > Jedna lokate mozna zalozyc na kwote do 10tys. -to chyba na razie
    > najlepsza oferta na krotki termin.

    Dziwne te 10 tysięcy - można do formularza wpisać nie 10, a 15.
    Widać pokrewieństwo z "fajansowym" bratem.

  • 6. Data: 2010-10-13 12:45:38
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Dziwne te 10 tysięcy - można do formularza wpisać nie 10, a 15.
    > Widać pokrewieństwo z "fajansowym" bratem.

    Czy ktoś probował się zalogować loginem i haslem z openonline?
    Ja nie mogę bo mam jescze krótkie, (niemaskowane) hasło - z początków
    dzialania OF/Getin-Noble.
    Ciekawe czy system *bankowy* jest ten sam (klienci, konta, loginy itp.)
    czy tylko miedzymordzie?

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 7. Data: 2010-10-13 12:49:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Czy ktoś probował się zalogować loginem i haslem z openonline?

    Ja próbowałem i nie da się.

  • 8. Data: 2010-10-13 13:17:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 14:45:38 +0200, sTav napisał(a):

> [...]
    > OF/Getin-Noble.
    > Ciekawe czy system *bankowy* jest ten sam (klienci, konta, loginy itp.)

    System to może i ten sam, ale baza użytkowników i infrastruktura pewnie
    jest inna. Poza tym są to dwie różne firmy, więc logowanie się powinno
    być definitywnie wykluczone.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-10-13 13:52:28
    Od: g...@o...pl

    > No ale 5% to w Openie na 6-m a jak ktos chce na krocej to moze skorzystac z
    > takiej oferty na 2-mies. Powoli zmierzamy do podwyzek RPP, ktore rozpoczna
    > sie juz niedlugo.

    Właściwie mnie się to dośc podoba, np. jak ktoś ma w EB resztki osadu z dobrych
    czasów EB, to różnica nie będzie już 10 tylko 30... zabawka dla hobbystów.

  • 10. Data: 2010-10-13 13:58:29
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    xbartx wrote:

    > System to może i ten sam, ale baza użytkowników i infrastruktura
    > pewnie jest inna. Poza tym są to dwie różne firmy, więc logowanie się
    > powinno być definitywnie wykluczone.

    To może być dobra wiadomość dla tych co już wykorzystali jednorazową
    promocje OF (Lokata na start) :-)
    Jak jest traktowane założenie rachunków, lokat itp.? Jako dublet? Ma już
    ktoś?
    Dane osobowe te same i bank ten sam, więc co n.p. z BFG?

    --
    Pozdrowienia!
    M.