  • 1. Data: 2005-01-10 10:53:24
    Temat: platnosc w funtach
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy jest jakis serwis (a'la BidPay) dajacy mozliwosc wykonania za
    posrednictwem internetu platnosci w GBP? Obojetnie czy w formie przelewu czy
    money transfer. Do dyspozycji mam eKarte :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-10 14:56:45
    Temat: Re: platnosc w funtach
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    www.smartransfer.pl

    --
    Daniel

  • 3. Data: 2005-01-10 15:07:51
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "D. Kostrzewski"

    > www.smartransfer.pl

    dzieki!

    Niezly ten serwisik - czy mi sie tylko wydaje, czy daje on mozliwosc
    placenia za aukcje tylko dostepne dla mogacych uzywac paypala?

    czy ktos z tego korzystal i dziala ok?

  • 4. Data: 2005-01-10 16:59:43
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "r-a-d" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cru5ns$rds$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
    > Niezly ten serwisik - czy mi sie tylko wydaje, czy daje on mozliwosc
    > placenia za aukcje tylko dostepne dla mogacych uzywac paypala?

    Nie korzystalem ale z kalkulatora maja kiepskie kursy troszke -
    200 USD - 696,51 zł - czyli USD/PLN - 3,4825 (Multi dzisiaj 3,1473)
    200 EUR - 948,16 zł - czyli EUR/PLN - 4,7408 (Multi dzisiaj 4,1263)

    a do tego jeszcze dochodza koszty przesylki. No ale jak ktos nie ma
    wyjscia...