  • 21. Data: 2004-01-31 00:15:38
    Temat: Re: [mBank] posty z forum
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    devnull napisał:

    [...]

    > Widze, ze z braku argumentow zaczynasz odbiegac od tematyki grupy.

    Czasem to jest lepsze niż ciągłe czytanie czyjegoś pi........
    Przekonałeś mnie, KF będzie najprostszym rozwiązaniem. Thank you 4 your
    cooperation.

  • 22. Data: 2004-01-31 00:49:48
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Przekonałeś mnie, KF będzie najprostszym rozwiązaniem. Thank you 4 your
    >cooperation.

    You're welcome. :P

  • 23. Data: 2004-02-02 07:49:39
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) devnull zapodał(a):

    > Ej Ty, kulturalny inaczej, moze mi powiesz w ktorym miejscu? Przeciez w
    > tym watku jedynymi moimi slowami jest tytul postu.

    Spokojnie - niektórym mama wbija jeszcze PIN przy
    bankomacie i pisze posty na listy dyskusyjne pod dyktando
    smarka... spoookojnie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl