    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank pogniewał się na mój komputer.
    Date: Sat, 7 Feb 2015 10:59:52 +0100

    Nowy mBank nagle przestał mi działać.
    Po zalogowaniu migało (może 1/3s, a czasem wcale) prawidłowe okno i potem
    biały ekran z 2 linijkami tekstu na środku, że jakiś transfer do mojego
    komputera się nie udał i że pewnie jakiś serwer proxy coś zablokował, albo
    mam złe ustawienia przeglądarki (XP, Firefox). Kazał nacisnąć chyba Ctrl F5
    aby spróbować ponownie. W ten sposób wpadałem w niekończącą się pętlę
    kolejnych logowań, ze świadomością, że jestem zalogowany i nie mam jak się
    wylogować.
    Inne strony, inne banki działały nadal prawidłowo.

    Nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Problem w tym, że nie wiem co to
    serwer proxy i gdzie go szukać, aby coś odblokować, a ustawień przeglądarki
    nie ruszałem od roku. Próbowałem coś w ustawieniach mieszać, ale bez skutku.
    Po kilku dniach przyszło mi do głowy aby wyczyścić całą historię
    przeglądania przeglądarki i to pomogło.

    Ktoś potrafi jakoś tak na chłopski rozum powiedzieć co to mogło być.

    Mi się wydaje, że to pośredni skutek przerostu formy nad treścią, że stara
    strona nie wyłączyła by mnie na kilka dni.
    P.G.