  • Data: 2015-02-07 13:50:55
    Temat: Re: mBank pogniewał się na mój komputer.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:13gaq5xxav72j.1slmqeaxffpe6.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 7 Feb 2015 10:59:52 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Zmień sobie na ISO.

    Nie powiem abym całkiem rozumiał.
    Domyślam się, że gdzieś windows-1250 mam zamienić na ISO.
    Jedyne co mi pod ten temat w Outlook podchodzi to Narzędzia>Opcje>Wysyłanie.
    Format wysyłania do grup dyskusyjnych mam "Zwykły tekst". No to "Ustawienia
    zwykłego tekstu..." i tam nic nie widzę o charset.
    Nic innego mi nie "podchodzi".
    P.G.