  • 1. Data: 2022-09-26 14:05:41
    Temat: Alior kantor - strona z kursami 100% CPU
    Od: M M <m...@g...com>

    Sprawdzane w różnych przeglądarkach (Firefox, Chrome, MSIE), na 2 różnych komputerach
    (oba Win7 64-bit).
    Z logowaniem do kantoru lub bez - https://kantor.aliorbank.pl/forex
    dopóki strona z wykresami kursów jest otwarta (nawet w aktualnie nieaktywnej
    zakładce), obciąża prawie 100% CPU. Widać na wykresie menedżera zadań, w laptopie
    też od razu słychać wiatraczek.
    Wiem że trzeba odświeżać kursy walut, ale nie zmieniają się co sekundę.
    Kopią sobie jakieś krypto zużywając mój prąd, czy coś?

  • 2. Data: 2022-09-27 01:14:30
    Temat: Re: Alior kantor - strona z kursami 100% CPU
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:33bcbbc3-aa9b-4365-b51a-5a96813433c8n@googlegr
    oups.com>
    user M M pisze tak:

> [...]
    > laptopie też od razu słychać wiatraczek. Wiem że trzeba odświeżać
    > kursy walut, ale nie zmieniają się co sekundę. Kopią sobie jakieś

    Webmasterzy to najwięksi debile w IT.

    https://ibb.co/480CzGS

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2022-09-27 16:19:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Sep 2022 05:05:41 -0700 (PDT), M M wrote:
> [...]
    zakładce), obciąża prawie 100% CPU. Widać na wykresie menedżera zadań, w laptopie

    U mnie tylko ~60%. Na 8 rdzeniach :-)

    Zreszta zalezy gdzie patrzec, bo Monitor pokazuje
    22% dla firefoxa, a bez tej strony FF wyrabia 9%.

    > Wiem że trzeba odświeżać kursy walut, ale nie zmieniają się co sekundę.

    Na Forexie ?

    J.