    Date: Fri, 30 Sep 2022 15:33:35 +0200
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Zdzichu500 <n...@n...org>
    Subject: mBank -platnosc karta w necie

    Cześć,

    Nie mam aplikacji mBanku i nie chcę mieć więc autoryzacja transakcji
    internetowych kartą dotychczas przebiegała przez kody SMS. Teraz
    wymyślili sprawdzanie danych bio i każą przepisywać jakieś napisy oprócz
    smsa z autoryzacją. Od tego czasu mam kłopot z płatnością w necie.
    Tranzakcie są odrzucane. Nie jest to raczej kwestia limitów bo tam gdzie
    karta jest zapisana (typu Amazon, Allegro) to obciążenia przechodzą bez
    problemów. Problemem są jednorazowe tranzakcie. Może ktoś jeszcze się
    spotkał z podobnym problemem? Albo wie jak się da wyłączyć te
    przepisywanie tekstu? Jakaś opcja w serwisie transakcyjnym? Niestety nic
    nie znalazłem.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu