  • 1. Data: 2022-09-28 19:04:49
    Temat: idzie nowe
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    mbank dzwoni.
    a) nie ma juz "prosze podac date urodzenie w celu potwierdzenia
    tozsamosci". Potwierdza sie w apce.

    b) nie namawiaja na kredyt, ale na oszcedzanie na 7% ...

    J.

  • 2. Data: 2022-09-28 21:32:32
    Temat: Re: idzie nowe
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    > tozsamosci". Potwierdza sie w apce.
    >
    > b) nie namawiaja na kredyt, ale na oszcedzanie na 7% ...

    bo kredyty im się b.dobrze sprzedają, chętnych nie brakuje...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 3. Data: 2022-09-29 10:05:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 28 września 2022 o 21:32:34 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

    > bo kredyty im się b.dobrze sprzedają, chętnych nie brakuje...

    Podobno w hipo zapaść, 1/3 tego co przed rokiem.
    W sumie nic dziwnego, milek oferuje "okazję"- hipo o stałej racie na 5 lat z RRSO
    10,x%...
    I mimo to biorą? Pewnie tak, chałupy nie tanieją, ale to jednak w dużej mierze też
    wynik napływu Ukraińców, w DC wynająć mieszkanie jest bardzo trudno - a nawet jak już
    wynajmujesz, to wymawiają...
    Konsumenckie 20,5% (citek "docenia" posiadaczy "czarnej" MX i na niej jest "tylko"
    20% - rok temu miałem 2%, tzn. nie na "czarnej").

    Pomysł mbąka niezły, ja zwykle spuszczam na drzewo santandera oraz francuza bnp za
    zbyt szczegółowe pytania z - zapewne niestety retorycznym - zaleceniem przemyślenia
    procedur.
    Citka akceptuję, zawsze pytają o to samo ;> choć dzwonią z najróżniejszych numerów
    niczym to towarzystwo od magicznych garnków (tu pomaga pójście - przestali dzwonić ;)
    ale łobuzy tam są niezłe, razem ze mną byli tacy państwo, co byli kilka tygodni
    wcześniej - widać raz zadzwonili do niej, a raz do niego - i poznał ich ten łobuz,
    razem ze mną zakwalifikowani do "pan wychodzi")

    Milek nie dzwoni, ale przesyła smsy, np. z oprocentowaniem KO z czerwca, albo po raz
    kolejny "masz apkę?", "przelewaj pensję" itp. Czas na reklamację.
    Ale co do telefonów to wymyślili podobno odwrotnie - że jak nie jesteś pewien, czy
    dzwoni prawdziwy pracownik banku, to może wysłać powiadomienie push w apce.
    Oj, jak piszą, że to będzie push, a nie SMS, i że to ważne - akurat babcia rozróżni
    push od smsa, o ile w ogóle ma apkę.

  • 4. Data: 2022-09-29 14:26:43
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 28.09.2022 o 19:04, J.F pisze:
    > mbank dzwoni.
    > Potwierdza sie w apce.

    Eee, już ponad rok tak mają.
    Przy okazji: "pusha dla konsultanta" mają też PKO BP (od pół roku?),
    Millek (od kilku dni) i część spółdzielczych. Z pamięci piszę..

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2022-09-30 10:31:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Sep 2022 01:05:54 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Podobno w hipo zapaść, 1/3 tego co przed rokiem.

    Jak nie hipo, to moze sa inne kredyty.
    Lepsze, wyzszy procent :-)

> [...]
    > Konsumenckie 20,5% (citek "docenia" posiadaczy "czarnej" MX i na niej jest "tylko"
    20% - rok temu miałem 2%, tzn. nie na "czarnej").

    IMO - kiedys bylo wiecej, a ludzie brali.
    Inflacja 15% - taki kredyt to czysty zysk :-) Tylko jak dlugo :-(

    Mieszkania akurat strasznie drogie, to moze nie ma co liczyc na dalszy
    wzrost.

> [...]
    >
    > Milek nie dzwoni, ale przesyła smsy, np. z oprocentowaniem KO z
    > czerwca, albo po raz kolejny "masz apkę?", "przelewaj pensję" itp.

    No ale skoro sie nie boi przeslac sms, to czemu w rozmowie wymagana
    "autoryzacja" ?

    Ale nadal musisz sie autoryzowac?

    J.