  • 21. Data: 2003-04-22 19:01:20
    Temat: Re: mBank oszukuje na odsetkach
    Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com>

    Użytkownik "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:b83gos$c83$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jak to z pustego skoro bankomat sprwadza stan środków i wypłaca pieniądze
    :)
    > pzdr

    Jeżeli w ofercie banku informują Cię o bezpieczeństwie sprawdzania stanu
    konta online i zapewniają że nie musisz się martwić o stan konta ponieważ
    płacąc jest ono sprawdzane, to bank wprowadził Cię w błąd. Przyczyną jest
    celowe działanie lub zaniedbanie.
    Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
    http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
    Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

  • 22. Data: 2003-04-22 19:27:06
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > płacąc jest ono sprawdzane, to bank wprowadził Cię w błąd. Przyczyną jest

    1. Przejrzyj umowe, ktora podpisales
    2. pozbadz sie manii przesladowczej

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 23. Data: 2003-04-22 19:38:31
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > kredyt jakiego Ci udzielili, zgodnie z umowa, jaka z nimi zawarles
    > (saldo debetowe) calkiem dobrowolnie.
    > Sadze, ze byles swiadomy tego, ze sie kredytujesz, ale nawet jesli nie,
    > to i tak to nie ma nic do rzeczy - wyplata pieniedzy nastapila
    > wtedy, kiedy je wyplaciles, a nie wtedy kiedy Ci to zaksiegowali.
    > Sprawa jest bardzo prosta.
    > Licza sie _realne_ daty transkacji, a nie daty ksiegowan czy blokad.
    > Blad popelniles *_TY_* wyplacajac pieniadze, ktorych nie miales, tylko
    > ich system *jeszcze* o tym nie wiedzial. Ty wiedziales!

    Twoja interpretacja jest wyjątkowo anty-klientowska. Przecież są jakieś granice
    przyzwoitości. mBank ma pewnie umowę z Euronetem, która musi zawierać jakieś
    daty. A co by było gdyby Euronet "przypomniał" sobie po roku albo dwóch. Jeżeli
    wszystko zwala się na barki klienta, to źle świadczy o Banku.

    Pozdrowienia Tensor1.

    PS Jeżeli jesteś związany z mBankiem Umową o pracę to robisz mu bardzo złą
    opinię takimi tekstami. Jeżeli zaś jesteś tylko jego sympatykiem, to jeszcze
    gorzej. Z kolei jeżeli jesteś jego przeciwnikiem, to jesteś niewiarygodny.
    Jak na to patrząc, zawsze żle.

  • 24. Data: 2003-04-22 19:50:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 22 Apr 2003 21:27:06 +0200, Kazimierz <.net> napisał:

    > 1. Przejrzyj umowe, ktora podpisales
    > 2. pozbadz sie manii przesladowczej

    3. przeczytaj regulamin kart platniczych

    M.

  • 25. Data: 2003-04-22 20:19:54
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > 2. pozbadz sie manii przesladowczej

    Nie ma czegos takiego jak "mania przesladowcza".

    Normalnie sie nie czepiam słow, nie kazdy musi sie znac na psychiatrii.
    Ale na tej grupie pare razy zlosliwie pisano mi, ze nie ma takiego
    banku jak PKO SA (choc kazdy wie o co chodzi) - wiec teraz sie mszczę :-))
    A ze mszcze sie na niewlasciwej osobie - trudno - sam tez nie jestem
    wlasciwa osoba. Poza tym nie tylko mi wytykano tu PKO SA,
    wiec - jak widac - osobowosci osob piszacych na ta grupe sa rozproszone
    i przemieszane.

    Latet

  • 26. Data: 2003-04-22 21:46:40
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    Użytkownik "M.P.Liszka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co mi wiadomo, to w Twoim interesie jest pilnowanie konta (bardzo
    > często banki umieszczają to w umowach lub regulaminach) i w momencie kiedy
    > wypłacasz 1 lutego to środki na pokrycie tej wypłaty muszą być przez cały
    > miesiąc aż do zdjęcia tej kwoty z konta. Niestety bank nie ma obowiązku
    > pilnowania kont,

    O ZGROZO !!!, DZIEKUJE, PRZEPRASZAM....

    chociaż w tym przypadku na pewno zawinił Euronet w

  • 27. Data: 2003-04-22 22:17:18
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
> [...]
    > Blad popelniles *_TY_* wyplacajac pieniadze, ktorych nie miales, tylko
    > ich system *jeszcze* o tym nie wiedzial. Ty wiedziales!

    Zagłebiając się we frazeologię w podobnym tonie można by powiedzieć, że
    pewien bank działając w porozumieniu oraz łącznie doprowadził do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem, poprzez poświadczenie nieprawdy z
    wykorzystaniem elektronicznego terminala, mając na celu osiągnięcie
    korzyści materialnej.
    Ostatecznie można zrezygnować z tezy o działaniu z zamiarem bezpośrednim.
    Polska to nie Ameryka, więc bankowcy mogą spać spokojnie.

    Jak zwykle zawiodła technika, czyli bankomat.

    Pzdr: Dogbert

  • 28. Data: 2003-04-23 07:07:17
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    > Wypłata w bankomacie Euronetu ok. 1 luty
    > Pomiędzy datą wypłaty i ściągnięcia saldo przez większość dni przekraczało
    > nawet kilkukrotnie kwotę wypłaty.
    > NIE BYŁO ŻADNEJ BLOKADY.

    Zgodnie z regulaminem powinno być tak:

    "§18.
    Autoryzacja transakcji przez mBank udzielana jest do wysokości dostępnych na
    rachunku środków. Kwota transakcji, na którą została udzielona autoryzacja,
    pomniejsza dostępne na rachunku środki."

    Kwestia sporna jest tylko chwila, kiedy udzielona autoryzacja pomniejsza
    dostepne drodki, ale IMHO powinno to miec miejsce natychmiast (czas
    terazniejszy - pomniejsza, a nie pomniejszy) w przeciwienstwie do daty
    ksiegowania. Bank udzielił autoryzacji, powinien pomniejszyc dostepne
    srodki. W ten sposob nie moglby powstac debet za wyjatkiem ewentualnej
    prowizji od wyplaty z bankomatu obcego.

    Waldek

  • 29. Data: 2003-04-23 07:13:27
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Według regulaminu na www.lgnet.pl to nie (Rozdział VIII, par.39 pkt.3)

    Regulamin swoje, a zycie swoje. LG ŁAMIE postanowienia regulaminu!!! ;(
    Odsetki rosna do chwili zaksiegowania :)

    Waldek

  • 30. Data: 2003-04-23 09:48:26
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>.
    Rzuciłem więc wszystko i czytam:

    > jak to z pustego skoro bankomat sprwadza stan środków i wypłaca pieniądze :)
    Nie zapominaj, że to PKO BP - znając życie ich bankomaty sprawdzają saldo
    przy pomocy gołębi pocztowych

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc