  • 1. Data: 2003-04-22 09:41:44
    Temat: Karty płatnicze w Australii
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Czy ktoś może orientuje jaką kartę płatniczą najlepiej zabrać ze sobą do
    Australii. Chodzi mi przede wszystkim o honorowanie przy zapłacie za towary
    czy usługi, a także o w miarę niskie koszty przy wypłatach z bankomatów.
    Będę wdzięczny za każde info.

  • 2. Data: 2003-04-22 09:51:09
    Temat: Re: Karty płatnicze w Australii
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    towary
    > czy usługi, a także o w miarę niskie koszty przy wypłatach z bankomatów.

    VC i VE Millennium?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-04-22 10:27:12
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Przez Internet - transakcja zostala rozliczona jako zawarta w Australii
    - zaplacilem Visa Electron z Inteligo.

  • 4. Data: 2003-04-22 10:49:22
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 12:27:12 +0200, Kamil Kosinski pisze:

    > Przez Internet - transakcja zostala rozliczona jako zawarta w Australii -
    > zaplacilem Visa Electron z Inteligo.

    Tak to nawet Dinersy akceptuja ;-) co nie zawsze musi odpowiadać prawdzie.

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-04-22 11:48:46
    Od: m...@o...pl

    > Przez Internet - transakcja zostala rozliczona jako zawarta w Australii
    > - zaplacilem Visa Electron z Inteligo.

    Ja tak samo (przez Internet) zapłaciłem w dolarach australijskich używając Visy
    Millennium...

    m23m

  • 6. Data: 2003-04-22 14:52:11
    Od: "Maurycy" <m...@w...pl>

    > Czy ktoś może orientuje jaką kartę płatniczą najlepiej zabrać ze sobą do
    > Australii.
    W zeszłym roku miałem ze soba VE mBanku i debetowa VC z BZWBK. Nie mialem
    zadnych problemow z ktorakolwiek z nich, ani w sklepach, ani w bankomatach.
    Nawet w czasie wycieczki na wyspe, na ktorej znajdowal sie tylko jeden mały
    sklepik mający najpotrzebniejsze rzeczy, tj. piwo, kapielowki i tego typu
    rzeczy;) bezproblemowo placilem elektronem.

    Co do oplacalnosci, to wydaje mi sie, że mBank mial troche korzystniejszy
    kurs wymiany niz
    BZWBK, ale glowy sobie nie dam obciac.

    Co do dodatkowych oplat za wyplate gotowki w bankomacie za granicą, to
    polecam lekture TOiP'a.

    Pozdrawiam,
    Maurycy

    ps. W razie jakichkolwiek pytan o AU smialo pisz na PRV.

  • 7. Data: 2003-04-24 14:56:35
    Od: "111" <c...@c...waw.pl>

    VISA CLASSIC