  • 11. Data: 2014-10-19 21:41:32
    Temat: Re: mBank opłata za kartę debetową.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > I co z tego, że Ty nie sądzisz? Dorównałbyś sędzi
    > o nazwisku Marta Kiszowara? Bredziłbyś wówczas
    > (jako sędzia) i motał jak ta sędzia?

    Chyba pomyliłes wątki...

  • 12. Data: 2014-10-19 23:26:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Chyba pomyliłes wątki...

    Chyba -- od chybienia. :)
    Ale fajnie, że tak okroiłeś, aby w poście było widoczne wymienione nazwisko. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-10-20 06:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Chyba -- od chybienia. :)
    > Ale fajnie, że tak okroiłeś, aby w poście było widoczne wymienione
    > nazwisko. :)

    To tylko sugestia, dokąd miałem ochotę czytać poprzedni elaborat...

  • 14. Data: 2014-10-20 08:27:06
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Sat, 18 Oct 2014 00:57:32 +0200, animka napisał(a):

    > Parę dni temu naliczyli mi pierwszy raz po jakichś dwóch latach 4 zł. za
    > używanie karty debetowej do konta. Przyznam, że trochę mnie to wkurzyło.

    zdaje się w Orangefinanse (dostarczane przez mBank) karta jest bezwarunkowo
    za darmo.
    a przelewy między mBank-Orangefinanse chodzą on-line

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 15. Data: 2014-10-20 11:44:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > To tylko sugestia, dokąd miałem ochotę czytać poprzedni elaborat...

    Masz trudności w pisaniu, nie w czytaniu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-10-22 14:06:25
    Temat: Re: mBank op(C)(C)ata za kartę debetową.
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m1se3b$ur6$1@node1.news.atman.pl>,
    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > Było narobić te 100 czy 150 złotych obrotu kartą to by nie naliczyli, ot
    > i cała filozofia.

    Ale to trzeba zrobic ta wlasnie karta, czy dowolna mbanku?
    --
    TA

  • 17. Data: 2014-10-22 20:12:46
    Od: m...@g...com

    A mnie mbąk zjadł 4 złote za nieużywanie - uwaga - nieaktywnej karty. Ważność
    skończyła się z końcem sierpnia, status zmienił się jak sama nazwa wskazuje "w
    produkcji", we wrześniu była nieużywana i w połowie października pobrali, dopiero
    wtedy zastrzegłem (nie przypuszczając, że jak jest w "produkcji" to też można i nawet
    trzeba). Po złożeniu reklamacji jednak oddali, więc póki nie wprowadzą jakichś nowych
    opłat i nie zmuszą do tego nowego kolorowego czegoś to zostają.