  • 1. Data: 2014-10-17 19:02:48
    Temat: mBank i przejście na nowe www - mała pułapka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jako, że nie korzystam z mBanku prawie w ogóle, więc dostałem info, że
    któregoś tam października włączą mi nowe www. Później był sms, że stare
    wyłączyli i wczoraj czy tam przedwczoraj myślę sobie sprawdzę. Jednak
    łatwo mi nie poszło, bo przy pierwszym logowaniu zobaczyłem to:

    ---
    Błąd logowania

    Logowanie nie powiodło się. W nowym serwisie transakcyjnym zmieniła się
    lista dozwolonych znaków specjalnych. W Twoim haśle znajduje się znak
    niedozwolony (np. znak euro, litery z innego alfabetu niż polski). Zmień
    hasło w poprzedniej wersji serwisu transakcyjnego lub skontaktuj się z
    mLinią.
    Sprawdź listę znaków dozwolonych: http://www.mbank.pl/logowanie/
    ---

    No a poprzednia wersja zablokowana i już nie działa. Także musiałem
    zablokować dostęp w nowej, zadzwonić i odblokować www. Takie klasyczne,
    jak to często w Windows było, wyłącz/włącz i zobaczysz, że będzie działać ;)

    Xenocide