  • 1. Data: 2014-10-18 10:05:11
    Temat: uczciwy bank ;->
    Od: a_c <a...@n...pl>

    Witam Wyjadaczy i zaprawionych w boju :P

    Wiem, ze od samego tematu mozna sie udusic od smiechu, ale do rzeczy...
    Mbank zmusza mnie do korzystania z ich nowego systemu...nie podoba mi
    sie i nie chce z niego korzystac...po 14 latach szukam innego banku.
    Moje pytanie...jaki bank uczciwie traktuje klienta (bez akcji jak nabici
    w mbank, niedozwolonych klauzul jak u Czarneckiego w grupie)
    Nie musi byc najtanszy..wazne zeby traktowal mnie jak partnera a nie
    debila...

    Dziekuje i pozdrawiam

    A.

  • 2. Data: 2014-10-18 11:14:03
    Temat: Re:uczciwy bank ;->
    Od: marek <mularek@o2_wytnij.pl>

    a_c <a...@n...pl> Wrote in message:
> [...]
    > w mbank, niedozwolonych klauzul jak u Czarneckiego w grupie)
    > Nie musi byc najtanszy..wazne zeby traktowal mnie jak partnera a nie

    Taki bank nie istnieje. Dla bankow liczy się tylko
    zysk "TU I
    TERAZ" . Brak myślenia perspktywicznego.
    --
    marek

  • 3. Data: 2014-10-18 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a_c a...@n...pl ...

> [...]
    > w mbank, niedozwolonych klauzul jak u Czarneckiego w grupie)
    > Nie musi byc najtanszy..wazne zeby traktowal mnie jak partnera a nie

    Na pewno szukasz banku a nie żony? :)

  • 4. Data: 2014-10-18 12:03:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.10.2014 o 10:05, a_c pisze:
> [...]
    > w mbank, niedozwolonych klauzul jak u Czarneckiego w grupie)
    > Nie musi byc najtanszy..wazne zeby traktowal mnie jak partnera a nie

    Stary Alior z gwarancja cen na 5 lat?
    Alior jak to alior, ma swoje dziwne akcje i dziwnosci, ale nadal mam do
    nich jakis sentyment a moim glownym kontem jest Synek, czyli blisko ;)

  • 5. Data: 2014-10-18 19:16:03
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-18 o 10:05, a_c pisze:

    > Wiem, ze od samego tematu mozna sie udusic od smiechu, ale do rzeczy...
    > Mbank zmusza mnie do korzystania z ich nowego systemu...nie podoba mi
    > sie i nie chce z niego korzystac...

    Jeśli problem leży tylko w interfejsie to zapoznaj się z mobilnym.

    > Moje pytanie...jaki bank uczciwie traktuje klienta

    Czasy kiedy banki można było traktować jako instytucje zaufania
    publicznego chyba już minęły, napisz przynajmniej na jakich
    usługach Ci zależy.

  • 6. Data: 2014-10-18 22:32:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 października 2014 10:05:11 UTC+2 użytkownik a_c napisał:

    > Moje pytanie...jaki bank uczciwie traktuje klienta
    Sa napisałeś "klienta"
    Na kliencie trzeba zarobić.
    Wszędzie jest podobnie, darmowych obiadków nie ma.
    Kwestaia paru miesięcy moim zdaniem jak skończa się darmowe konta i karty w
    nielicznych bankach ktore jeszcze takie opcje mają.
    Będzie tak jak byc normalniepowinno: korzystasz z usługi to płacisz za usługe.
    >jak partnera a nie debila...
    Partnerem to może być np ubezpieczyciel który swoje ubezpieczenia do produktów
    bankowych dodaje(an w praktyce to spółka z tej samej grupy kapitałowej)- Ty czy ja to
    zwykli klienci na których trzeba zarobić. Darmowych obiadów...

  • 7. Data: 2014-10-18 23:06:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :
    > Będzie tak jak byc normalniepowinno: korzystasz z usługi to płacisz za usługe.

    Popieram.
    Bank obraca moimi pieniędzmi - bank mi płaci procent od zysku. Może
    być w formie bezgotówkowej - np. darmowa karta, utrzymanie konta,
    inne bonusy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 8. Data: 2014-10-18 23:43:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 października 2014 23:06:20 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Bank obraca moimi pieni�dzmi - bank mi p�aci procent od zysku. Mo�e
    > by� w formie bezgot�wkowej - np. darmowa karta, utrzymanie konta,
    > inne bonusy.
    I w tą stronę to zmierza. Korzystasz aktywnie z usług banku= bank ma z tego zysk więć
    się zyskiem dzieli z Tobą.
    Prorokiem nie jestem ale myślę że to o czym piszesz czyli "darmowe..." to będa tylko
    dla aktywnych klientów.
    Wg mnie "wiśniobranie" przeszło do historii
    Normalnośc wraca; korzystasz z usługi płać za usługę.

  • 9. Data: 2014-10-19 00:52:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-18 10:05, a_c pisze:
> [...]
    > w mbank, niedozwolonych klauzul jak u Czarneckiego w grupie)
    > Nie musi byc najtanszy..wazne zeby traktowal mnie jak partnera a nie

    Raz znalazłam, a teraz nie mogę: Blokady i Zawieszenia.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-10-19 03:53:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" f...@g...co

    > Będzie tak jak byc normalniepowinno:
    > korzystasz z usługi to płacisz za usługe.

    Też tak myślę -- bank korzysta z naszych
    pieniędzy i naszych usług, więc nam płaci!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'