  • 1. Data: 2014-10-16 20:30:08
    Temat: stary Alior wmawia mi KK
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Dostalem maila z prosba o aktywacje KK:

    http://i.imgur.com/lUjkuAx.png

    I nie, ze jest to reklama czy zacheta do zlozenia wniosku, tylko
    instrukcje aktywacji KK. I co? Zadnej KK tam nie mam i nie zamierzam
    miec. Juz myslalem, ze sa na tyle bezczelni, ze wydali mi karte i
    wyslali, ale nie, nic nie mam ani w skrzynce pocztowej ani w systemie
    transakcyjnym - cudnowny napis "Brak kart". O co im chodzi?

  • 2. Data: 2014-10-17 01:00:15
    Temat: Re: stary Alior wmawia mi KK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" m1p2ql$e8$...@s...chmurka.net

> [...]
    > ze wydali mi karte i wyslali, ale nie, nic nie mam ani
    > w skrzynce pocztowej ani w systemie transakcyjnym - cudnowny

    Być może pomylili Cię z innym człowiekiem. Mnie przedwczoraj
    BZWBKKBSg zaproponował podpisanie wpłaty 30kpln -- choć
    słabo widziałem, załapałem, że wpłacam znacznie mniej cyfr. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'