  • 31. Data: 2005-11-07 15:58:04
    Temat: Re: [mBank] mPlan - klauzule zakazane
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Liwiusz napisał(a):
    > kam, kam, widzisz i nie grzmisz?! ;)

    z niektórymi się nie da ;)

    KG

  • 32. Data: 2005-11-07 15:58:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Trzypion napisał(a):
    > Wnosisz sprzeciw i masz tak, jakby BTE nie było.

    od czego sprzeciw?

    KG

  • 33. Data: 2005-11-07 22:34:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 07 Nov 2005 00:32:41 +0100, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    >nie

    Nie podoba mnie się takie państwo i takie prawo. Zwłaszcza w świetle
    tego, co się słyszy/czyta o komornikach.
    Co prawda nie zwykłem banków robić w wała, ale jakoś nabrałem
    wątpliwości, czy powinny one posiadać taki przywilej.

    PG

  • 34. Data: 2005-11-07 22:35:16
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > Co prawda nie zwykłem banków robić w wała, ale jakoś nabrałem
    > wątpliwości, czy powinny one posiadać taki przywilej.

    ja mam je od dawna :)

    KG

  • 35. Data: 2005-11-07 22:54:51
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 07 Nov 2005 23:35:16 +0100, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    >ja mam je od dawna :)

    Trzeba pisać petycje do Ziobry :)))

    kwa-kwa

  • 36. Data: 2005-11-08 06:14:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > Trzeba pisać petycje do Ziobry :)))

    Raczej do Leppera, już próbował... ;)
    A Trybunał Konstytucyjny dwa razy powiedział, że taki przywilej banku
    jest zgodny z konstytucją.

    KG

  • 37. Data: 2005-11-11 18:09:47
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 05 Nov 2005 07:54:07 +0100, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    >Bank wypowie kredyt, wystawi tytuł egzekucyjny, rozpocznie egzekucję.

    nie rozpocznie, bo sąd się nie zgodzi. Być może dopiero po naszym
    proteście.

    --
    Jarek Andrzejewski