  • Data: 2017-03-21 07:42:12
    Temat: mBank, limity transakcyjne i Netflix
    Od: Yakhub <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem, Grupo!

    Przypadek następujący:
    1. W Serwisie Transakcyjnym mBanku ustawione są limity na transakcje
    internetowe, telefoniczne i korespondencyjne - 0zł.

    2. Dane karty zostały podane Netflixowi

    3. Pomimo to, Netflix dokonał skutecznego obciążenia karty

    4. Pan na infolinii chce mnie przekonać, że na pewno byłem w Amsterdamie,
    tylko nie pamiętam. A reklamacji mi nie wolno złożyć.

    5. Kolejny pan na infolinii z oporami, ale pozwala mi złożyć reklamację.

    6. Odpowiedź na reklamację:

    https://ibb.co/kuaXyv

    Jakieś pomysły?

    --