  • 21. Data: 2003-02-04 20:28:01
    Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    f...@g...pl wrote in news:0777.000006c5.3e4017c2@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > Wydaje mi sie, ze mBank powinien pomyslec nad poczta wewnetrzna (tzn
    > klienci mieliby mozliwosc zadania pytania wysylajac maila z wlasnej
    > skrzynki dostepnej po zalogowaniu sie do systemu transakcyjnego).

    Innymi slowy : powinni skorzystac z doswiadczen starszych kolegow (np. Pekao S.A.).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 22. Data: 2003-02-04 20:45:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > f...@g...pl wrote in news:0777.000006c5.3e4017c2@newsgate.onet.pl:

    > Innymi slowy : powinni skorzystac z doswiadczen starszych kolegow (np.
    Pekao S.A.).

    A z kategoryzacja pytan raczej z kolegow z Citka

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-02-04 22:59:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wydaje mi sie, ze mBank powinien pomyslec nad poczta wewnetrzna
    > (tzn klienci mieliby mozliwosc zadania pytania wysylajac maila z
    > wlasnej skrzynki dostepnej po zalogowaniu sie do systemu
    > transakcyjnego).
    > Koniecznoscia wstepnego okreslenia tematu, o ktory chcemy zapytac
    > (kilka kategorii do wyboru) rowniez moglaby podniesc jakosc
    > odpowiedzi. Wtedy pytania trafialyby do osob specjalizujacych sie w
    > danej tematyce.

    No ja sie bardzo dziwie, ze czegos takiego nie ma. Juz nawet nie w
    mBanku, ale MultiBanku. Jak dla mnie mozliwosc zadawania pytan przez
    system wewnetrzny (a wiec w jakis sposob autoryzowany) to podstawa,
    zeby mowic o jakosci obslugi.
    system wymagajacy np. podania hasla jednorazowego (w Fortisie trzeba
    dyskietki z certyfikatem, w KB24 normalnie podac haslo) jest czyms,
    bez czego w dluzszej perspektywie nie wyobrazam sobie obslugi...

    Ja nie pisze, ze ja sie pogodzilem z jakoscia obslugi - po prostu -
    jak mnie bedzie (uch kiedy to nastapi ;) stac, to po prostu pojde do
    takowego banku. Teraz mam to juz tak "zdywersyfikowane", ze sie
    przyzwyczailem.
    Dla osoby, ktora posiada na przyklad tylko jedno konto - to tak - to
    moze byc problem.

    Ogolnie jestem bardzo zaskoczony, ze w takim mBanku, Inteligo czy
    Multi nie ma tej poczty wewnetrznej...

    P.S. Co do prawa Pareta 20% klientow dostarcza 80% dochodu - swietny
    artykul jest (juz to wiedze, hcoaiz calego jeszcze nie czytalem ;) w
    ostatnim Modern Marketing (do czegos legitymacja studencka sie
    przydala przy prenumeracie.. :)

    I ciekawe zdanie: W przypadku instytucji finansowych i linii
    lotniczych zdarza sie na przyklad, ze 20% klientow przynosi firmie
    150% zysku, ale ten dodatkowy przychod pochalniany jest przez koszty
    obslugi mniej wartosciowych klientow. (zdanie wyrwane z kontekstu wiec
    nie drazcie tematu 150% zysku ;D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 24. Data: 2003-02-13 19:09:12
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    ostatnio zmieniamy na i...@c...com :))

    > szeregowi pracownicy nawet po polaczeniu z citkiem maja maile:
    > I...@h...com.pl

    już nie, zostały się tylko niedobitki...

    --
    Brother will kill brother
    Spilling blood across the land

  • 25. Data: 2003-02-23 15:06:06
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > marketingu - mLinka ladnie podala mi namiary na niego. Teraz sa
    > dostepne na stronie WWW.
    > W Multi natomiast - przez Czata kobitka za cholere nie chciala dac
    > namiarow na Krzysztofa Druszcza, mimo, ze te dane... byly dostepne na
    > stronie.. ;)
    > Po malej interwencji juz spokojnie daja namiary zarownoa wia chat jak
    > i np. Multilinie.
    >
    > W Citi adres ten jest chyba zakazany do podawania - nawet jak chcialem
    > tylko poprosic o zwykle dostarczania wiadomosci prasowych :)))
    >
    > No coz - maja taka polityke - ich sprawa :)

    A próbowałeś może spytać rzecznika osobiście o adres e-mail, na
    stronach podają adres i telefon:
    Rzecznik Prasowy
    Bank Handlowy w Warszawie SA
    ul. Senatorska 16