  • 1. Data: 2007-09-21 07:14:26
    Temat: mBank - karta kredytowa Radośc Życia.
    Od: "McClusky" <t...@o...pl>

    Witam,
    czy ktoś z grupowiczów skorzystał z propozycji mBanku dotyczącej wydania
    karty kredytowej Radość Życia?
    Interesuje mnie jak długo trwało owo wydawanie karty? Ja złożyłem wniosek
    5-go września, 12-go września dotarły do mnie papiery, które następnego dnia
    odesłałem, wczoraj zatelefonowałem na mLinię i otrzymałem informację, że
    odesłane przeze mnie dokumenty nie są jeszcze "zarejestrowane w systemie"
    (czy coś podobnej treści). Przyznam, że zacząłem się trochę niecierpliwić.

    Proszę grupowiczów, którzy otrzymali już tę kartę o info, czy taki czas
    oczekiwania to normalna praktyka (a tylko ja jestem raptus), czy są może
    powody do niecierpliwości. Jak długo trwało Wasze oczekiwanie na kartę?

    McClusky

  • 2. Data: 2007-09-21 07:29:38
    Temat: Re: mBank - karta kredytowa Radośc Życia.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Wrz, 09:14, "McClusky" <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > oczekiwania to normalna praktyka (a tylko ja jestem raptus), czy są może
    > powody do niecierpliwości. Jak długo trwało Wasze oczekiwanie na kartę?

    Procedury maja dlugie - podnoszenie limitu na karcie trwalo u nich
    okolo 3 tygodnie - przy skladaniu papierow bezposrednio w oddziale.