  • 11. Data: 2005-06-01 14:36:13
    Temat: Re: mBank karta kredytowa
    Od: "Gissbourne" <g...@P...Aonet.Mpl.wytnij>

    Użytkownik "nod":

    > Wydaje Ci się tylko. Zaloguj się, wybierz KK i wprawdzie w "Szczegółach
    > karty" zobaczysz pełny limit (bądź limit pomniejszony o transakcje
    > wykonane danego dnia) to kliknij sobie w menu na "Szczegóły umowy" i tam w
    > polu "Dostępny limit" będziesz miał kwotę jaką max. możesz danego dnia
    > wykorzystać, a będzie to kwota przyznanego kredytu pomniejszona o
    > wszystkie dotychczasowe i niespłacone transakcje.

    Czyli limity na liscie limitow to nie zadna pomoc, a tylko ograniczenia
    autoryzacyjne (albo jakas zmylka), a interesujacy uzytkownika limit to ten,
    o ktorym piszesz. Czyli trzeba sie pilnowac, zeby nie przekroczyc.
    No i jeszcze pytanie - co sie stanie jesli przekrocze limit dzienny
    (transakcje na zelazku) ? Chyba nie ma jakies oplaty (w kazdym razie jeszcze
    nie doczytalem) ?

    Pozd
    Gissbourne

  • 12. Data: 2005-06-01 14:58:52
    Od: nod <n...@U...op.pl>

    > Czyli limity na liscie limitow to nie zadna pomoc, a tylko ograniczenia
    > autoryzacyjne (albo jakas zmylka),

    generalnie to one w żaden sposób nie pomagają w dowiedzeniu się o
    aktualnym dostępnym limicie (o tym dowiesz się z zakładki "Szczegóły
    umowy"), a są po to byś mógł sam zmieniać limity transakcyjne dzienne i
    miesięczne dla wypłat/operacji bezgotówkowych/transakcji w kasach banków

    > a interesujacy uzytkownika limit to
    > ten, o ktorym piszesz.

    tak

    > Czyli trzeba sie pilnowac, zeby nie przekroczyc.

    niezupełnie

    > No i jeszcze pytanie - co sie stanie jesli przekrocze limit dzienny
    > (transakcje na zelazku) ? Chyba nie ma jakies oplaty (w kazdym razie
    > jeszcze nie doczytalem) ?

    Obecnie w Polsce nie znam Merchanta, który autoryzowałby transakcje
    tylko na żelazku. U mnie jeżeli terminal ma problem z akceptacją karty
    dzwoni się do CardPoint'u i autoryzuje transakcję głosowo. Nawet nie
    jestem w "żelazko" wyposażony. A jeżeli nie można wykonać transakcji
    poprzez termianl czy głosowo przez tel. to odmawia się akceptacji
    transakcji.
    Generalnie więc to system dba o nieprzekroczenie limitu i w razie próby
    przekroczenia limitu transakcję odrzuca. Ale gdybyś jakimś cudem
    przekroczył limit używając "żelazka" to opłata wynosi 30zł. Podobnie
    może być gdybyś dokonał transakcji na pełną kwotę limitu a transakcja
    obarczona byłby prowizją i przekroczyłbyś limit.

    > Pozd
    również
    > Gissbourne
    nod

  • 13. Data: 2005-06-01 17:08:47
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    nod wrote:

    > Obecnie w Polsce nie znam Merchanta, który autoryzowałby transakcje
    > tylko na żelazku.

    Ostatnio autoryzowali mi zelazkiem w "Cafe Ormianin" w Piotrkowie
    Trybunalskim.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2005-06-01 17:13:49
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-01 19:08- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    SDD, gdy pisał(a):

    > Ostatnio autoryzowali mi zelazkiem w "Cafe Ormianin" w Piotrkowie
    > Trybunalskim.

    Do mnie parę razy do roku przychodzi pani z Warty, aby coś ubezpieczyć i
    używa żelazka. Bardzo polecam, bo dzięki temu zabiegowi gp czasami
    dobija do 80 dni

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****