  • 1. Data: 2005-06-01 08:11:07
    Temat: Bank BPH przedłuża promocję kredytów mieszkaniowych
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bank BPH do 30.06.2005r. przedłuża wiosenną promocję kredytów
    mieszkaniowych. W ramach promocji bank oferuje oprocentowanie kredytów od
    1,68% w CHF, od 4,41% w USD, od 3,05% w EUR oraz od 6,26% w PLN (stan na
    30.05.2005r.).
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,11518

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-01 08:37:45
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Bank BPH do 30.06.2005r. przedłuża wiosenną promocję kredytów

    Zarys sytuacji:
    - konto w BPH od 10 lat, wplywy miesieczne +/- 4 500
    - lokata na 15 000
    - saldo dodatnie na jakies 7 000

    - dom (polowa blizniaka) wart okolo 400 000, ubezpieczony na 500 000

    Cel:
    - uzyskanie kredytu 25 000 zlotych pod hipoteke

    Obiecanki cacanki:
    - bez zbednych formalnosci,
    - rozpatrzenie w 4 dni,

    Fakty:
    - stosy papierow,
    - po 16 dniach bez odzewu z BPH wymuszone zostalo podjecie decyzji, Pani
    miala juz tylko zadzwonic i sie umowic na podpisanie umowy, brak
    telefonu przez 2 dni,
    - po 2 dniach wymuszone umowenie sie na "za dwa dni",
    - po godzinie telefon: musza Panstwo miec ubezpieczony dom, minimum 240
    000 prosze przyniesc polise,

    Skutek:
    - chyba powariowali !!! Na razty wziasc telewizor za 25 000 to mozna od
    reki,
    - zamkniecei konta w BPH,
    - wczesniej 100 zlotych za wyciag z roku funkcjonowania konta! Wrrrrr...
    - MultiBank: kredyt odnawialny 28 000 na podstawie samego wyciagu z BPH
    (juz nie mowie o kosztach prowadzenia rachunku),

    A tak poza tym:
    25 000 pod hipoteke w BPH - rata miesieczna 880 zl, w City szybki kredyt
    (bez zadnych zabezpieczen) 913 / ms. (w BPH dochodza jeszcze oplaty
    sadowe itp - bo hipoteka)

    A ja juz tluklem znajomym od roku, zeby bank zmienili ...
    Pozdrawiam

    Konrad

  • 3. Data: 2005-06-01 11:19:03
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > - po 2 dniach wymuszone umowenie sie na "za dwa dni",
    > - po godzinie telefon: musza Panstwo miec ubezpieczony dom, minimum 240

    Też mam negatywną opinię o BPH. Polecam jednak skargę poprzez formularz na
    stronie internetowej. Efekt może przekroczyć najśmielsze oczekiwania.
    Wczoraj po 19 dniach oczekiwania na decyzję kredytową i ignorowaniu mnie
    przez doradcę kredytowego, napisałem skargę z pytaniem, jakie standardy ma
    bank w terminach rozpatrywania wniosków i czy jest mi w stanie udzielić
    jasnej odpowiedzi do kiedy zostanie rozpatrzony mój wniosek. Przy okazji
    dodałem, że jestem zainteresowany ofertą konkurencji, która działa o wiele
    szybciej (m.in. PKO BP w którym kolega także bierze kredyt mieszkaniowy).
    Po trzech godzinach zadzwonił skruszony doradca i poinformował mnie, że
    decyzja kredytowa będzie w najbliższy czwartek po południu. Biedaczek
    pierwszy raz w historii naszych kontaktów raczył przedzwonić do mnie i
    poinformować jak się mają sprawy.
    Mam nadzieję, że BPH dotrzyma tego terminu i udzieli mi kredytu, chociaż
    jeszcze nie dzwonili do zakładów pracy, aby potwierdzić wysokosć zarobków :(

    Przemysław Szalbierz

  • 4. Data: 2005-06-01 12:21:39
    Od: "Adam Sz." <a...@c...PeeL>

    Konrad wrote:
    > Zarys sytuacji:

    Ja na koncie firmowym mialem od ~4 lat wplywy miesieczne
    powyzej 40 tys, rok temu dali sami z siebie limit debetowy
    10 tys - OK, jak daja to biore. Po roku wygaslo - ponoc
    mialem mozliwosc przedluzenia wiec zaszedlem i co ?..
    Tona papieru w tym zaswiadczenia z US, ZUS i inne cuda.

    No bez jaj, czas chyba rzeczywiscie zmienic bank na inny!
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)