eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i brak możliwości zalogowania › Re: mBank i brak możliwości zalogowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Human Being <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i brak możliwości zalogowania
    Date: Tue, 01 Feb 2005 09:00:43 +0100
    Organization: Stowarzyszenie Nałogowych Czytaczy Grup Dyskusyjnych
    Lines: 27
    Message-ID: <ctnd4e$53j$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <ctm8jn$m5k$1@node3.news.atman.pl> <41fea866$1@news.home.net.pl>
    <ctmcsf$cfe$1@achot.icm.edu.pl>
    Reply-To: p...@M...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: zp242.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1107245006 5235 80.53.147.242 (1 Feb 2005 08:03:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Feb 2005 08:03:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040821
    Thunderbird/0.7+ Mnenhy/0.7
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <ctmcsf$cfe$1@achot.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335370
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2005-01-31 23:53, Pan/Pani Tomasz napisał(a) co następuje:

    > Taaak.
    > Mnie przedc chwilą powiedziano, że od wczoraj taka informacja jest...
    >
    > Czy im się wydaje, że każdy nic innego nie robi, tylko ogląda stronę
    > mBanku...

    Wolałbyś żeby do Ciebie osobiście zadzwonili?

    Jak sobie wyobrażasz, że Cię poinformują?

    Korzystasz z usług banku internetowego, to czytaj informacje. Założę
    się, że również nie czytasz instrukcji kupując nowy sprzęt, a
    zaglądasz do niej dopiero, jak nie możesz uruchomić jakiegoś
    "ficzera". Nie mam zamiaru być uszczypliwy, czy bronić banku, bo
    wszystkie znane mi banki internetowe w ten sam sposób informują swoich
    Klientów.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1