  • 1. Data: 2003-05-19 10:08:25
    Temat: Gdzie dadza kredyt mieszkaniowy?
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Witam.
    Sytuacja o ktorej napisze _nie_ jest hipotetyczna
    i dotyczy mnie osobiscie, ale dla wygody opisze ja
    w 3osobie.

    Pytanie: Gdzie (w ktorym banku) udzielony zostanie
    kredyt mieszkaniowy osobie o nastepujacej
    "charakterystyce finansow";):

    1. Umowa o prace na czas okreslony(!)
    2. Dodatkowo umowy-zlecenia w tej samej firmie co
    umowa o prace.
    3. Umowy o prace i umowy-zlecenia odnawiane od
    parunastu miesiecy.
    4. Firma zatrudniajaca to panstwowac jednostka
    naukowo-oswiatowa.
    5. Kredytobiorca jest jedynym zywicielem rodziny
    3-osobowej.

    Kwota przychodu netto jest 100% wystarczajaca do
    ubiegania sie o kredyt w prwie kazdym banku.

    Przed zadaniem tego pytania na grupie nie bylem w
    zadnym banku. Natomiast przejzalem duza ilosc stron
    www roznych bankow. Wszystkie ktore widzialem
    wymagaly umowy o prace na czas nieokreslony:(.

    Licze na to, ze nie wszystkie widzialem i/lub
    jakies banki nie podaja wszystkich szczegolowych
    informacji na swojej stronie www.

    Za odpowiedz z gory dziekuje.

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 2. Data: 2003-05-19 11:34:36
    Temat: Re: Gdzie dadza kredyt mieszkaniowy?
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >1. Umowa o prace na czas okreslony(!)

    Kolega dostal w BZWBK.

    --
    pzdr
    pedroz

  • 3. Data: 2003-05-19 12:25:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Kolega dostal w BZWBK.

    Jeszcze w GE chyba mozna

  • 4. Data: 2003-05-20 06:41:50
    Temat: Odp: Gdzie dadza kredyt mieszkaniowy?
    Od: "Vazq" <v...@i...pl>

    > Kolega dostal w BZWBK.

    byłem w BZWBK oddział Lublin - nie ma takiej opcji - przynajmniej dla mnie -
    Sytuacja podobna jak "tana"
    umowa na czas okreslony, tez placówka, powiedzmy oświatowa - " uczelnia"