    From: j...@p...onet.pl (J.F.)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - emax lokata - nabijanie klientów "w butelkę"
    Date: Thu, 02 May 2002 17:17:55 GMT

    On 1 May 2002 16:35:01 +0200, <k...@p...onet.pl>
    >Rzeczą, która zachęciła mnie do założenia lokaty w m-banku był zapis na
    >stronach internetowych m-banku - cytuję: "wszystkim klientom, którzy otwzorzyli
    >e-max lokatę gwarantujemy niezmienność oprocentowania do grudnia 2002r (11,6%)."
    >Dziś logując się w serwisie, zaskakuje mnie informacja, że moje pieniądze będą
    >przyrastać tylko 8,85% w skali roku.
    >Mam zrzut ekranowy tamtej stronki z powyzszą informacją. Zastanawiam się, co z
    >tym zrobić: nagłośnić całą sprawę w mediach?

    Naglosnic to moze tak, ale czy aby na pewno wszystko przeczytales ?
    Mam strone z 12 listopada, o emax lokacie pisze:
    -oprocentowanie zmienne, nie mniejsze niz oprocentowanie rachunku
    eMAX.

    Mam wrazenie ze to co piszesz widzialem w jakims innym terminie, i
    chyba nie az do grudnia - do 30 listopada to mbank raczej nie musial
    sciagac klientow. Moze to byl grudzien 2001 ?
    Ewentualnie - stare lokaty zawarte w okresie obowiazywania danego
    regulaminu sa oprocentowane tak jak wtedy regulamin pisal, teraz na
    stronach www podaje sie oprocentowanie dla nowych lokat.

    J.