  • 1. Data: 2002-02-26 09:37:41
    Temat: mBank -eMax i eKonto
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    Patrze na te 2 konta i widze 3 roznice - do eKonta daja karte "eKarta" oraz
    mozliwosc kredytu i nizsze oprocentowanie. Czym jeszcze sie rozni?

  • 2. Data: 2002-02-26 09:42:26
    Temat: Re: mBank -eMax i eKonto
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Patrze na te 2 konta i widze 3 roznice - do eKonta daja karte "eKarta"
    oraz
    > mozliwosc kredytu i nizsze oprocentowanie. Czym jeszcze sie rozni?

    ogolnie rzecz ujmujac - przelewami (zlecenia stale, przlewy jednorazowe,
    zdefiniowanie rachunkow (na eMaxie masz tylko 1). A praktyce i teorii - eMAx
    ma sluzyc jako konto lokacyjne (bo wyzej oprocentowane), a eKonto jak zwykly
    ROR.

  • 3. Data: 2002-02-26 10:00:09
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

> [...]
    eMAx
    > ma sluzyc jako konto lokacyjne (bo wyzej oprocentowane), a eKonto jak

    Dzieki, zaloze eKonto :) chociaz wachalem sie przy Integrum w BGZ jednak jak
    dostep do konta przez internet ma byc platny 5zl od 1 marca to
    podziekowalem.

  • 4. Data: 2002-02-26 10:04:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dzieki, zaloze eKonto :) chociaz wachalem sie przy Integrum w BGZ jednak
    jak
    > dostep do konta przez internet ma byc platny 5zl od 1 marca to
    > podziekowalem.

    Zaloz dwa - na eMaxie bedziesz trzymal kase - a karte wyrob tylko do
    Ekonta - bedziesz sobie przelewal jak ci beda potrzebne :)

  • 5. Data: 2002-02-26 10:17:20
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    > Zaloz dwa - na eMaxie bedziesz trzymal kase - a karte wyrob tylko do
    > Ekonta - bedziesz sobie przelewal jak ci beda potrzebne :)

    Za malo kasy zeby kombinowac :(

    Mam takie pytanko, placac karta mastercard ? trzeba podac PIN - jest to
    bezpieczne w przypadku kradziezy karty ( zanim sie zablokuje ) czy w Visa
    tez mozna cos takiego zrobic?

  • 6. Data: 2002-02-26 10:27:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam takie pytanko, placac karta mastercard ? trzeba podac PIN - jest to
    > bezpieczne w przypadku kradziezy karty ( zanim sie zablokuje ) czy w Visa
    > tez mozna cos takiego zrobic?

    Maestro tak robisz - ale tylko tam gdzie sa PINPady - zlodziej i tak bedzie
    omijal takie miejsca :)
    A co do VISA - dziala - ale zalezy to od sklepu (chyba, bo innego
    rozwiazania nie widze :)

  • 7. Data: 2002-02-26 17:51:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 26 Feb 2002 11:00:09 +0100, w <3...@n...vogel.pl>,
    "Marcin" <b...@a...pl> napisał(-a):

    > Dzieki, zaloze eKonto :) chociaz wachalem sie przy Integrum w BGZ jednak jak
    > dostep do konta przez internet ma byc platny 5zl od 1 marca to
    > podziekowalem.

    Skąd taka informacja? Nigdzie jej nie widzę, są natomaist inne.