  • 1. Data: 2002-02-26 09:43:50
    Temat: Taniej kredyt mieszkaniowy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Od 1 marca GE Bank Mieszkaniowy obniża oprocentowanie wszystkich swoich
    kredytów złotówkowych. Obecnie wynosi ono 15,50%. Od marca stawka ta spadnie
    o 1 pkt. proc., czyli do 14,50%.
    (Hoga)
    P.S. I jeszcze promoca jest na Hodze - cos podobnego ma Fortis na Bankier.pl

  • 2. Data: 2002-02-26 09:47:48
    Temat: Re: Taniej kredyt mieszkaniowy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zmiana oprocentowania w HypoVereinsbank
    19-02-2002 HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA zmienił stawki procentowe
    kredytów mieszkaniowych, w następstwie zmiany WIBOR, LIBOR oraz EURIBOR.
    Zmiany dotyczą kredytów o stałej i zmiennej stopie procentowej. Kredyty o
    zmiennej stopie procentowej są oprocentowane w wysokości: Kredyty o stałej
    stopie procentowej udzielane w polskiej walucie oprocentowane są w wysokości
    od 11,6% do 10,46%, kredyty udzielane w USD: od 5,16% do 8,59%, kredyty w
    EUR: od 6,25% do 8,16%, oraz kredyty w CHF: od 4,76% do 6,86%.
    Oprocentowanie kredytów o zmiennej stopie procentowej wynosi: PLN - 11,98%,
    USD -: 4,5%, EUR - 5,88%, CHF - 4,23%.

    (portfel)

  • 3. Data: 2002-02-26 10:46:27
    Od: <y...@y...pl>

> [...]
    > EUR: od 6,25% do 8,16%, oraz kredyty w CHF: od 4,76% do 6,86%.
    > Oprocentowanie kredytów o zmiennej stopie procentowej wynosi: PLN - 11,98%,

    A kuchennymi dżwiami podnieśli prowizję od przynania do 2,5 % .
    To ja już wolę PKO BP gdzie kredyt hipoteczny złotówkowy jest 10,5% a prowizja
    1%
    Y.

  • 4. Data: 2002-02-26 10:59:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To ja już wolę PKO BP gdzie kredyt hipoteczny złotówkowy jest 10,5% a
    prowizja
    > 1%

    A BZWBK ile tak z ciekawosci ma, bo sie ostro reklamowal?

  • 5. Data: 2002-02-26 11:03:50
    Od: <y...@y...pl>

    > prowizja
    >
    > A BZWBK ile tak z ciekawosci ma, bo sie ostro reklamowal?
    Sprawdze dzisiaj bo jeszcze nie byłem
    Y.

  • 6. Data: 2002-02-26 13:48:54
    Od: "Krzysztof" <k...@p...fm>

    | To ja już wolę PKO BP gdzie kredyt hipoteczny złotówkowy jest 10,5% a
    prowizja
    | 1%

    A możesz usciślić który to bank, bo w PKO BP SA w Bydgoszczy ktedyt
    mieszkaniowy w PLN wynosi 13,53%, a wydaje mi się, że hipoteczne są zwykle
    droższe niż mieszkaniowe.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-02-26 18:35:06
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" <k...@p...fm> wrote in message
    > A możesz usciślić który to bank, bo w PKO BP SA w Bydgoszczy ktedyt
    > mieszkaniowy w PLN wynosi 13,53%, a wydaje mi się, że hipoteczne są zwykle
    > droższe niż mieszkaniowe.

    Czym się różnią kredyty hipoteczne od mieszkaniowych? Tym samym czym karta
    kredytowa od płatniczej? :)))

    Ale pewnie chodzi o kredyt pod zastaw hipoteki na cel inny niż
    miezkaniowy...