  • Data: 2017-12-29 10:31:13
    Temat: mBank - brak czujności kosztuje :(
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydawało mi się że:
    - jak się z czegoś w banku rezygnuje to dobrze mieć na to kwitek,
    - żaden kwitek będący potwierdzeniem właśnie złożonej dyspozycji nie
    jest płatny.

    No i już wiem, że faktycznie jedynie mi się wydawało.
    Zdobywanie wiedzy kosztuje :(

    Zaszedłem wczoraj do mBanku aby zrezygnować (między innymi) z karty
    debetowej.
    Gość powiedział, że w takim razie ją zastrzega i że to wystarczy, bo jak
    nie złożę wniosku o wysłanie nowej karty to jej nie dostanę.
    Potem wydrukował mi potwierdzenie zastrzeżenia (chciałem mieć kwit), ale
    ani się nie zająknął, że za to potwierdzenie zgarnia mi 40zł.
    Skoro w tym temacie mnie nabrał to zacząłem też wątpić czy na pewno
    nowej karty mi nie przyślą sami z siebie.

    Czy to moje przekonanie, że potwierdzenie właśnie złożonej dyspozycji
    nie jest płatne to jest tylko jakiś mój wymysł (takie miałem
    doświadczenie dotychczas z bankami, ale nie testowane z mBankiem), czy
    może wynika to z czegoś ważniejszego niż moje przekonanie?
    Jest się na co powoływać kwestionując te 40zł, czy nie ma?
    P.G.