  • Data: 2017-12-29 16:14:46
    Temat: Re: mBank - brak czujności kosztuje :(
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O reklamacjach masz tu: https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/ - jedna z opcji:
    - za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres k...@m...pl
    - Jeśli składasz reklamację drogą mailową, powinna ona zawierać imię, nazwisko oraz
    numer rachunku.
    To oczywiście jest na "zwykłej" stronie mBąka, a nie w systemie transakcyjnym.

    Zaś w systemie można zamykać poszczególne konta - najpierw kliknij "pasaż", potem
    "usługi" (tak dwie linijki niżej niż guzik "pasaż", na szarym tle) i tam jest
    "wypowiedzenie umowy" - ale nie jest to "umowa ramowa", tylko umowy o prowadzenie
    poszczególnych rachunków, więc można rozwiązywać po jednej.
    Inna sprawa, że "ramowej" umowy z mBąkiem - i/lub "umowy o bankowość elektroniczną" -
    w ogóle nie daje się rozwiązać, a przynajmniej nie w ST, może jakaś walka z oddziałem
    przyniosłaby skutek ;>

    Ale nie ma co się dziwić, ten nowy ST mBąka to jest gra komputerowa - nawet można coś
    wygrać, ja w wersji oranżadowej wygrałem ostatnio darmową naklejkę zbliżeniową - po
    poklikaniu w różne wnioski zaczęła mi się pokazywać oferta naklejki za 0zł - ale nie
    działało kliknięcie w nią, napisałem reklamację ze zrzutem ekranu - i z przeprosinami
    przyszło info, że choć promocji żadnej nie ma, to jak zamówię i pobiorą mi 10zł, to
    mam się powołać na odpowiedź i zwrócą - i zwrócili ;>

    mBąka nie traktuje poważnie i trzymam tylko ze względu na darmowe debetówki i
    naklejki - w "dużym" mBąku mam eKonto mobilne na starych zasadach i naklejkę z
    promocji, w "oranżadzie" zaś KD jest bezpłatna, a naklejkę wygrałem.
    Zastanawiałem się ostatnio nad KK, bo dają bez opłaty za wydanie, więc na rok spokój,
    a trochę tych mRabatów jest (nie mylić z mOkazjami, bo tu plaża) - ale po pierwsze
    jest tak brzydka, że pękają oczy, a po drugie boję się korowodów z ew. zamykaniem.