eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak czujności kosztuje :( › Re: mBank - brak czujności kosztuje :(
  • Data: 2017-12-29 15:55:10
    Temat: Re: mBank - brak czujności kosztuje :(
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-12-29 o 13:25, Dawid Rutkowski pisze:
    > Reklamację zawsze można napisać - w mBąku można mailem, trzeba tylko podać imię,
    nazwisko i numer konta.

    Jest to gdzieś napisane?
    Bo wolę mailem niż na gębę, ale jakoś nie widziałem info o takiej drodze
    składania reklamacji (nie szukałem dokładnie).

    Ja w ogóle coś słabo ogarniam tę stronę mBąka.
    Jakiś pół roku temu gość w m-kiosku mi powiedział, że różne od lat
    zerowe konta (E-max, Emax+) to mogę sobie sam wyklikać ich skasowanie -
    nie znalazłem.
    Wczoraj ten gość też mi powiedział, że mam wybrać Pasaż i potem gdzieś
    jest rozwiązanie umowy, czy coś takiego i dalej można decydować w jakich
    zakresach chcę rozwiązać.
    Znów szukałem i nie znalazłem.
    Albo jestem ślepy, albo oni nie rozróżniają tego jak oni widzą system, a
    jak klient.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1