    From: "Pawel" <P...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank antylokata 6,5%
    Date: Sun, 1 Jul 2012 12:59:22 +0200

    Otrzymałem kilka dni temu nową ofertę z mBanku. Lokata 6,5%.Myślę nieźle, wreszcie
    się obudzili.Trzymam sporą kasę na lokacie u nich "jednodniowej" i bardziej z
    lenistwa niż z rozsądku. Chciałem przenieść to wszystko na lokatę 6,5% i zapomnieć na
    jakiś czas. Dzwonię do konsultanta a tu zonk...Oferta tylko dla świeżej kasy
    przelanej z innego banku. Starzy klienci mogą się w d...ę pocałować. A co jak już raz
    dali się wydymać to można to ciągnąć wg speców z mBanku w nieskończoność.Porządnie
    się wkurzyłem i tak o to za sprawą relacyjnej lokaty 6,5% w mbanku zamiast przybyć
    ubyło kilkadziesiąt tysięcy...Ciekawe jak na podobny pomysł wpadną inni właściciele
    lokat w mBanku?! Zamiast zwiększenia kapitału ten sam kapitał wypłynie...Nie ma to
    jak porządna antylokata.