    From: SQLwiel <_...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank antylokata 6,5%
    Date: Sun, 01 Jul 2012 16:31:02 +0200

    W dniu 2012-07-01 15:02, zbyszek pisze:
> [...]
    zwiększenia kapitału ten sam kapitał wypłynie...Nie ma to jak porządna antylokat

    > Inni właściciele juz dawno zauwazyli, że wierność jakiemukolwiek
    > bankowi (lenistwo?) nie popłaca. Ale jak klienci stają się bardziej
    > mobilni, to już jest inna rozmowa.
    > Z.

    I o to chodzi!
    My-tutaj ("tutejsi") troszkę wiemy o co biega. Nowych i niekumatych
    stawiamy poza nawiasem używając kryptonimów, skrótów itp, co gorąco
    zalecam. Jednak sobie-nawzajem okazujemy wdzięczność za świeże i
    treściwe informacje rewanżując się tym samym.
    Na nas banki wyłącznie tracą ;)
    Ciekawe, kiedy zamkną tę grupę...
    Przytaczałem kiedyś-tu przykład negocjowania warunków KK w pewnym B,
    nie-wschodnim, połączonym później z innym, też nie-małopolskim.
    Standard, to blisko 60zł opłaty rocznej za kartę. Po telefonicznej
    negocjacji zainicjowanej tekstem "rezygnuję z karty, bo inni dają lepsze
    warunki" (wieloetapowej, bo pierwszy etap był "proponuję panu 70% zniżki
    w opłacie rocznej", na co była odpowiedź moja "idź pan za róg i wychędoż
    się sam") doszło do "zero opłaty i 3% MB za wszystko"...

    Dużo jest jeszcze do zrobienia w temacie acquier'ów, bo tutaj też
    ewidentna dżungla. Fajnie byłoby, gdyby ktoś zaczął rzeźbić stosowną
    tabelkę i zamieścił w sieci.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.