    From: "Bartek Sawicki" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - aktywacja konta
    Date: Sun, 7 Apr 2002 22:27:59 +0200

    Witam!
    Minęło już 10 dni od wysłania przeze mnie umowy do mBanku. Dzwoniłem już 2
    razy i pracownicy wciąż odpowiadają, że nie dotarła do nich moja umowa.
    Zamówiłem już hasła jednorazowe, które przyszły w ciągu 1 dnia, więc umowa
    do nich też powinna tyle iść.
    Jak długo Wy oczekiwaliście na aktywacje konta?
    Co zrobić, gdy nie dojdzie do nich moja umowa?