  • 1. Data: 2002-12-23 10:15:57
    Temat: mBank WAP i problem z S35i
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Mam Siemensa S35i w sieci ERA, skonfigurowany jak mBank przykazał i nie mogę
    zmusić go do działania.
    Pojawia się strona logowania i po wpisaniu user/pass znowu wraca na stronę
    logowania ! Zmieniam hasło w mLinii, wchodzę na WAP i system wymusza zmianę
    hasła ale wywala błąd Błędny format czy jakoś tak, niezależnie na jakie zmianiam.
    Czy są jakieś ograniczenia na hasło do mBank WAP ?
    Wiem, że min.8 znaków, na mLinii można ustawić tylko numeryczne (cyfry), ale czy
    w serwisie też mają być tylko cyfry ?
    ________
    Yareck