  • 1. Data: 2004-12-12 11:50:10
    Temat: [mBank] Lista limitow KK
    Od: "Jasia3000" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy mozecie pomoc i wytlumaczyc - ile moge wydac bez wchodzenia w oplaty i
    splaty KK?

    W jednej zakladce jest napisane, ze do 31.12.2004 moge wykorzystac 2 264,12 zl,
    a w innej, ze dostepny limit mam 429,88 zl...

    Nie wiem - na jaka kwote moge zrobic zakupy... Nie chcialabym placic prowizji
    etc..

    Okres rozliczeniowy koniczy sie w 2 dniu miesiaca, a splata wyznaczona jest na
    26/27 dzien m-ca.

    Ponizej przedstawiam 'kopie' zrzutu ekranu z mBanku. Mam nadzieje, ze podczas
    przesylania tekst nie 'rozjedzie' sie i bedzie to czytelne.

    Dziekuje J.,

    ==========

    Do wykorzystania Do wykorzystania
    dn. 12.12.2004 Miesięczny do 31.12.2004

    2 700,00 2 700,00 2 264,21

    Przyznany limit

    2 700,00 PLN

    Wykorzystany limit

    2 270,12 PLN

    Dostępny limit

    429,88 PLN

  • 2. Data: 2004-12-12 12:15:54
    Temat: Re: [mBank] Lista limitow KK
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Jasia3000" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > W jednej zakladce jest napisane, ze do 31.12.2004 moge wykorzystac 2
    264,12 zl,
    > a w innej, ze dostepny limit mam 429,88 zl...

    masz obecnie dostepny limit tylko 429.88

    sa jakby 2 limity
    1 - suma wydatkow w miesiacu kalendarzowym od 1 - 31 XII
    2. - suma dostepnego limitu w koncie kk (w miesiacu rozliczeniowym karty n
    od 3 XI do 2.XII
    i ta kwota 2264 mowi tylko - ze w od 1 grudnia wydano 435,88

  • 3. Data: 2004-12-12 12:21:15
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > od 3 XI do 2.XII
    > i ta kwota 2264 mowi tylko - ze w od 1 grudnia wydano 435,88

    uff... to rozumiem, zeby nie placic - bodajZe 30zl - i procentow - nie moge
    przekroczyc tego 429,88 zl... Strasznie to wszystko skomplikowane ;-)

    Dzieki za pom,oc,
    j.

  • 4. Data: 2004-12-12 12:42:41
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    > uff... to rozumiem, zeby nie placic - bodajZe 30zl - i procentow - nie
    moge
    > przekroczyc tego 429,88 zl... Strasznie to wszystko skomplikowane ;-)

    Bynajmniej :)
    Licz sobie to tak: od przyznanego limitu odejmujesz wszystkie wydatki -
    obojętnie w którym miesiącu zostały dokonane. Jeśli różnica jest mniejsza
    niż limit miesięczny, to tyle właśnie możesz wydać.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-12-12 15:21:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Tomasz Waszczyński napisał:

    > Licz sobie to tak: od przyznanego limitu odejmujesz wszystkie wydatki -
    > obojętnie w którym miesiącu zostały dokonane. Jeśli różnica jest mniejsza
    > niż limit miesięczny, to tyle właśnie możesz wydać.

    Uważasz, ze kazdy uzyszkodnik mkkarty musi do komputera z kalkulatorem
    siadac???? Międzymordzie bankowe samo nie wskaże? Ciekawa teza....

    M.

  • 6. Data: 2004-12-12 19:06:44
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...pl> napisał w
    wiadomości news:cphnnm$dj3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Uważasz, ze kazdy uzyszkodnik mkkarty musi do komputera z kalkulatorem
    > siadac???? Międzymordzie bankowe samo nie wskaże? Ciekawa teza....

    Daleko posunięta interpretacja.

    To może tak: jak się nie wie, co bank pokazuje, to żeby do tego dojść, można
    to sobie samemu policzyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko