  • 1. Data: 2004-12-11 21:24:24
    Temat: Przelew do niemiec... jak najtaniej?
    Od: "Michael" <m...@k...pl>

    Witam

    Potrzebuję wykonać przelew do Niemiec. Mam do dyspozycji eKonto w mBanku
    oraz Srebrny Sezam w BPH. Kwota przelewu jest nie wielka - kilkaset euro,
    dlatego bardzo zależy mi na niskich kosztach samego przelewu. Czas nie jest
    bardzo ważny, ale chciałbym aby pieniądze nie szły dłużej niż jakiś tydzień
    :)...
    Co polecacie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-12 11:48:54
    Temat: Re: Przelew do niemiec... jak najtaniej?
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    Ja sie ostatnio orientowalam i w bph jest to 70 pln - mozesz przyjsc do
    banku z euro i przeslac. W PKO BP moze byc taniej, ale uwazaj bo naliczaja %
    od kwoty.
    Nie znam kosztow mbanku, jadnek oprocz kosztow przelewu dojdzie jeszcze
    koszt przewalutowania.
    Pozdrawiam
    KK

  • 3. Data: 2004-12-12 14:46:00
    Od: "Michael" <m...@k...pl>

    > Ja sie ostatnio orientowalam i w bph jest to 70 pln - mozesz przyjsc do
    > banku z euro i przeslac.

    Hmm... przeglądałem cennik BPH i nie wierzyłem w te 70 pln... jak widać to
    prawda :-/.
    Czyli taniej wychodzi wysłać Pocztą Polską list wartościowy z gotówką? :D.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-12-12 14:51:56
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    jak patrzysz na ceny innych bankow, to to wcale nie jest tak drogo w bph.
    Lukas np oplata stala 45 pln plus 0.2% kwoty, ale nie mozesz przyjsc z
    zewnatrz.
    Jak chesz komus przeslac pieniadze to - znaczy w kontekscie,ze za nic nie
    placisz -to moze western union?
    pozdrawiam
    KK

  • 5. Data: 2004-12-12 15:10:26
    Od: "Michael" <m...@k...pl>

    > Jak chesz komus przeslac pieniadze to - znaczy w kontekscie,ze za nic nie
    > placisz -to moze western union?

    Chcę po prostu kupić parę rzeczy na ebay.de. Mam znajomego w niemczech,
    który to odbierze i przywiezie mi do Polski... nie chce jednak żeby zakładał
    za mnie kasę przy płatności za pobraniem... zresztą kto wyśle za pobraniem
    osobie z zerową ilością komentarzy?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-12-12 15:26:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Michael napisał:

> [...]
    > zakładał za mnie kasę przy płatności za pobraniem... zresztą kto wyśle
    > za pobraniem osobie z zerową ilością komentarzy?

    To mów, że o taki transfer chodzi :-)

    Idziesz do Banku Śląskiego, kupujesz kartę przedpłacona
    (międzynarodową), wysyłasz do znajomego. Jak potwierdzi, że dostał,
    podajesz mu PIN. Karta kosztuje 9 zł, wypłata zagraniczna z bankomatu 3
    % bez minimum.

    M.