  • 31. Data: 2004-01-24 00:07:49
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > Informuję, że mBank wprowadza w dniu 15.02.2004 opłaty za przelewy
    > zewnętrzne. Każdy przelew bedzie kosztował 0,50 zł.

    Życzliwy nie nadmienił, że niektóre przelewy zewnętrzne nie będa traktowane jak
    zewnętrzne (SFI; ZUSy, USy dla biznesu).

  • 32. Data: 2004-01-24 00:11:14
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:busa1g$oq1$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Czy na pewno?
    > Nie wiemy jak zachowa się VWBd, ale póki co to będzie chyba
    > najatrakcyjniejszy bank.

    VWBd zapewne zachowa sie przyzwoicie :)
    i nie zrobi nic... dopoki sie bede dobrza Skodzianki sprzedawaly :))
    w koncu musza miec pieniadz na kredytowanie zakupow ratalnych, a pieniadz od
    kowalskiego nawet przy 4% jest nadal tanszy niz z innego banku...

    Jedynie obawe budzi fakt, ze do VW ruszy drobnica i popsuje ten piekny
    biznes (nie tak dawno srednie saldo na rachunku VW oscylowalo w okolicach 28
    kPLN)

    > Przypominam, że już od dawna ma znacznie wyższe oprocentowanie niż mBank
    na
    > eMAXie, opłat nie bierze, wyciągi wysyła, infolinię ma darmową, kartę z
    > ubezpieczeniem OC itp. itd.
    > Jedyna wada to ten lekko offlinowy system.

    Ale za to karta telefoniczna na swieta...

    No to se mBank zazondzil... heheheh...
    usiade sobie z piwkiem w reku i z przyjemnoscia popatrze na ten exodus....
    poczytam wypociny miotajacego sie Bolanowskiego...
    Tyle czasu czekalem :))))

    MAd Hat
    ter

  • 33. Data: 2004-01-24 00:11:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Życzliwy nie nadmienił, że niektóre przelewy zewnętrzne nie będa traktowane
    jak
    > zewnętrzne (SFI; ZUSy, USy dla biznesu).
    czy to znaczy że pozostałe biznesowe potanieją?

  • 34. Data: 2004-01-24 00:13:18
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > czy to znaczy że pozostałe biznesowe potanieją?

    Nie sądzę, i nie sugerowałam takiego rozwiązania.

  • 35. Data: 2004-01-24 00:13:39
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Życzliwy nie nadmienił, że niektóre przelewy zewnętrzne nie będa
    traktowane jak
    > zewnętrzne (SFI; ZUSy, USy dla biznesu).

    Rozumiem, ze w ten sposob definitynie potwierdzasz słowa 'Zyczliwego' ?

    MAd Hat
    ter

  • 36. Data: 2004-01-24 00:16:16
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > Rozumiem, ze w ten sposob definitynie potwierdzasz słowa 'Zyczliwego' ?

    Na potwierdzenie to proponuję poczekać choćby do poniedziałku.

  • 37. Data: 2004-01-24 00:22:06
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Na potwierdzenie to proponuję poczekać choćby do poniedziałku.

    Poczekamy.... na takie piekne wywiniecie orla przez eMbank mozna czekac
    wieki :)))))
    I tylko Allegrowiczow zal....

    MAd Hat
    ter

  • 38. Data: 2004-01-24 00:30:18
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Dodatkowo zmianie ulegają prowizje za wypłaty w obcych bankomatach -
    > wypłata z obcego bankomatu krajowego będzie kosztować 5 zł, wypłata z
    > zagranicznego - 10 zł. Sieć bezpłatnych bankomatów powiększy się z 445
    > do 1018 maszyn.

    Hmm, to akurat byłaby znacząca zmiana na korzyść...

  • 39. Data: 2004-01-24 00:37:28
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisal/a:

    > Jedynie obawe budzi fakt, ze do VW ruszy drobnica i popsuje ten piekny
    > biznes (nie tak dawno srednie saldo na rachunku VW oscylowalo w
    > okolicach 28 kPLN)

    A jakież to realne obawy w Tobie, Szalony Kapeluszniku, to wywołuje? (?)

    > usiade sobie z piwkiem w reku i z przyjemnoscia popatrze na ten
    > exodus....

    ja to zrobiłem zanim doszły przecieki nt mbanku (aż mnie już głowa boli ;-)
    ale z tym exodusem to przesadzasz: grupę czyta kilkanaście tysięcy osób, z
    tego kilkaset pisze, z tego 20 będzie robiło zadymę, wśród nich połowa to
    ludzie, którzy o wszystkim dowiedzą się za miesiąc :)) . W tym czasie mbank
    straci kiladziesiąt tys. martwych kont, kilka tysięcy grubych (tj. kilka
    milionów złotych odpłynie na kilka miesięcy, dopóki VW jest darmowy) ale
    zacznie zarabiać po kilka złotych na reszcie delikwentów - więc mimo
    "exodusu" znacznie poprawią wyniki.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 40. Data: 2004-01-24 00:42:51
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Cytat z http://www.mbank.com.pl/wiecej/porownanie.html

    :Stworzyliśmy też eKONTO osobiste nowej generacji: Wyjątkowo korzystne,
    :znacznie wyższe niż w tradycyjnych RORach oprocentowanie, z
    :możliwością regulowania płatności bezprowizyjnymi przelewami, wtedy,
    :gdy jest Ci najwygodniej.

    Dodam od siebie: "Stworzyliśmy to i popsuć nam wolno, nie?".

    --
    Jarek Andrzejewski