  • 1. Data: 2004-02-03 13:34:21
    Temat: Przelew nie dotarl
    Od: Kurian <k...@p...com.pl>

    Witam !

    Ostatnio nie dotarl mi przelew z mbanku do jakiegos innego banku.

    chcialem zapytac czy czesto sie to zdarza ?

    zlozylem reklamacje i czekam ..

    pozdrawiam
    Kurian

  • 2. Data: 2004-02-03 13:55:01
    Temat: Re: Przelew nie dotarl
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Uzytkownik "Kurian" <k...@p...com.pl> napisal w wiadomosci

    > Ostatnio nie dotarl mi przelew z mbanku do jakiegos innego banku.

    Podaj wiecej danych: kiedy wyslales z mbanku (data, godzina) i gdzie mial
    dotrzec (bank).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-02-03 14:25:23
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kurian" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Ostatnio nie dotarl mi przelew z mbanku do jakiegos innego banku.
    >
    > chcialem zapytac czy czesto sie to zdarza ?

> [...]

    He he chyba ostatnio za duzo tych przelewow z mbanku wychodzi ...

    GP

  • 4. Data: 2004-02-03 18:39:36
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Do jakiego banku wysyłałeś i czy numer był nowy 26 cyfrowy.

  • 5. Data: 2004-02-03 20:28:05
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    > Do jakiego banku wysyłałeś i czy numer był nowy 26 cyfrowy.

    Moj tez nie dotarl :(
    Wyslany 02.02 pelny numer 26 cyfr.
    Zlecony w mBanku okolo 10 rano do teraz nie ma go w InvestBanku.

  • 6. Data: 2004-02-04 08:15:19
    Od: Kurian <k...@p...com.pl>

    wyszlo niby 21 stycznia, mial 26 cyfry (byl z tymi 2 sumy kontorlnej) do
    jakiego banku hmm "GBW O. w Sieradzu" ale mi ten skrot nic nie mowi :)

    pozdrawiam
    Kurian