  • Data: 2016-06-23 11:22:37
    Temat: mBank KK i ubezpieczenie turystyczne
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydawało mi się, że standardowa KK mBanku ma coś takiego, że jak wyjeżdżając
    samochodem za granicę zatankuję płacąc karta to jest jakieś ubezpieczenie
    turystyczne. Chciałem wczoraj znaleźć warunki i jakoś mi się nie udało.

    Czy prawidłowa diagnoza jest taka: "Masz rację, wydawało Ci się", czy może
    jednak coś jest, tylko jestem ślepy.
    P.G.