  • 1. Data: 2004-01-14 20:41:08
    Temat: likwidacja karty
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Właśnie co się stanie jeżeli zlikwiduję kartę VE Lukasa, mają obowiązek
    pobrania opłaty czy nie, a tak wogóle opłaty chyba naliczają pod koniec
    miesiąca więc złożę reklamacje jakby co...I pytanko chyba jest jeszcze szansa
    uniknięcia opłaty nie tak drastycznie jak w poprzednim przypadku

  • 2. Data: 2004-01-15 07:03:47
    Temat: Re: likwidacja karty
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marcib" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szansa
    > uniknięcia opłaty nie tak drastycznie jak w poprzednim przypadku

    Właśnie jak to jest z Lukasem i e-kontem. Zastrzegam kartę lub rezygnuję z
    niej i co potem? Chyba nie mogą pobrać za użytkowanie karty, bo skąd mają
    wiedzieć jakie będą wpływy w następnych 3 miesiącach. Ktoś wie na jakich
    zasadach to się odbywa? Pozdrawiam HZ

  • 3. Data: 2004-01-15 07:12:55
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Nie podoba mi się to chyba ją dzisiaj oddam i zobaczę jak będzie

  • 4. Data: 2004-01-15 14:13:10
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Noi zlikwidowałem z powodu wprowadzenia opłat oczywiście wszyscy przekonują że
    następna karta będzie kosztować 10 zeta itp. Karta Lukasa jest gorsza od
    Inteligo w 100 % i o 1 grosz na miesiąc droższa:/
    Najwyżej będzie się niedługo w skarpetę zbierać to co będzie potrzebne na życie
    reszta na lokaty lub akcje:)

  • 5. Data: 2004-01-15 14:30:21
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

> [...]
    > Inteligo w 100 % i o 1 grosz na miesiąc droższa:/
    > Najwyżej będzie się niedługo w skarpetę zbierać to co będzie potrzebne na

    Zlikwidowałeś czy zastrzegłeś? Przymierzam się do tego samego i nie wiem czy
    oddać czy zatrzymać. Poniosłeś jakieś koszta? Pozdrawiam HZ

  • 6. Data: 2004-01-15 17:18:55
    Od: m...@p...gazeta.pl

    > Zlikwidowałeś czy zastrzegłeś? Przymierzam się do tego samego i nie wiem czy
    > oddać czy zatrzymać. Poniosłeś jakieś koszta? Pozdrawiam HZ
    ODDANIE = ZASTRZEŻENIE a dokładniej zlecenie zastrzeżenia. Oddałem i tam ją
    pocieli na kawałki. Co do opłat za zastrzeżenie niema dopiero pod koniec miecha
    przychodzi rachunek tylko niewiem czy zaliczą mi że korzystałem, raczej nie
    powinni bo miech się jeszcze nie skończył...

  • 7. Data: 2004-01-16 08:32:10
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    Użytkownik <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    nie
    > powinni bo miech się jeszcze nie skończył...

    Chyba nie powinni, bo opłata jest wtedy jak stwierdzą, że 3 miesiące miałeś
    niskie wpływy a od wprowadzenia nowej TOiP minęło zaledwie parę dni.
    Pozdrawiam HZ

  • 8. Data: 2004-01-18 09:09:55
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    nie
    > powinni bo miech się jeszcze nie skończył...

    Bylem w tej sprawie w Krakowie w Lukasie przed 1 stycznia, i operator
    odmówil mi przyjecia kary :(
    Prosil o zastrzezenie jej ...
    Dziwny jest ten świat
    Wojtek