  • 1. Data: 2003-04-29 06:54:07
    Temat: Co sie dzieje z mBankiem?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Hej,

    Nie wiecie co sie dzieje ze strona www mBanku?
    Wczoraj udalo mi sie tam wejsc ledwo ledwo,
    a dzis od rana w ogole nie moge......?!?!?
    Mam wazny przelew do zrobienia i zaczynam sie lekko denerwowac...... :-[

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2003-04-29 07:02:09
    Temat: Re: Co sie dzieje z mBankiem?
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Latet wrote:
> [...]
    > a dzis od rana w ogole nie moge......?!?!?
    > Mam wazny przelew do zrobienia i zaczynam sie lekko denerwowac......

    Da sie wejsc ale trzeba dluuugo czekac...
    Przelewow nawet nie probowale robic, nie mam tyle czasu. To juz szybciej bym
    zalatwil przelew w marmurku...

    D.

  • 3. Data: 2003-04-29 07:09:10
    Od: "Zbyszek Kłos" <k...@N...gazeta.pl>

    Cześć,

> [...]
    > a dzis od rana w ogole nie moge......?!?!?
    > Mam wazny przelew do zrobienia i zaczynam sie lekko denerwowac...... :-[

    Niestety wczoraj cały dzień były problemy jak mówisz - albo w ogóle nie
    dawało się zalogować albo jeśli nawet to i tak nic się nie dało zrobić. Mimo
    upływu nocy nic się niestety poprawiło...
    Nie rozumiem tego - skoro zmienili serwis transakcyjny i są nagle takie
    problemy to natychmiast powinni wrócić do poprzedniej wersji - to jest w
    końcu bank a nie wybory samorządowe... Jeden dzień bez dostępu przez internet
    a teraz zanosi się na drugi...

    Pozdrawiam,
    Zbyszek Kłos

  • 4. Data: 2003-04-29 07:09:26
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiecie co sie dzieje ze strona www mBanku?
    > Wczoraj udalo mi sie tam wejsc ledwo ledwo,
    > a dzis od rana w ogole nie moge......?!?!?

    No właśnie o wczorajszych problemach było info na www, potem pod sam wieczór
    już wszystko wróciło do normy (przynajmniej u mnie) a dzisiaj znowu
    bryndza - wolno chodzi :-(

    RJCz

  • 5. Data: 2003-04-29 07:27:59
    Od: "Zbyszek Kłos" <k...@N...gazeta.pl>

    Cześć jeszcze raz,

    Powiem więcej - dzisiaj to nawet "zwykły" serwis internetowy działa wolniej
    niż zwykle (wczoraj tylko część transakcyjna stała w miejscu).

    Ja to zawsze mam "szczęście" - założyłem sobie eKonto w połowie lutego - od
    wtedy do wczoraj wszystko było OK, dzaiało pięknie i z pracy i z domu po
    ISDN. Aż tu nagle taaaka klapa...

    Pozdrawiam,
    Bardzo zawiedziony Zbyszek Kłos

    P.S.
    Ciekawe kto zawinił ? AMG.net (z nową wersją serwisu transakcyjnego), BRE a
    może tepsa lub inna firma coś z łączami pochrzaniła. I ile osób za
    to "poleci".

  • 6. Data: 2003-04-29 07:55:46
    Od: "Zbyszek Kłos" <k...@N...gazeta.pl>

    Teraz to się już nawet storna logowania nie pokazuje...

  • 7. Data: 2003-04-29 08:04:41
    Od: "Daniel Janowski" <j...@p...gliwice.pl>

    > Teraz to się już nawet storna logowania nie pokazuje...

    A na mlinie tez sie juz nie da dodzwonic, caly czas jest sygnal zajetosci, a
    jak mi sie juz raz udalo to po 6 min. czekania na operatora sobie
    odpuscilem.

    Daniel

  • 8. Data: 2003-04-29 08:05:05
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Zbyszek Kłos wrote:
    > Teraz to się już nawet storna logowania nie pokazuje...

    U mnie sie pokazuje ale bardzo wolno. Nie ma sie co dziwic jak wszyscy chca
    zalatwic zalegle sprawy z wczoraj... Pewnie wieczorem jak nie bedzie natloku
    klientow to bedzie dzialalo OK. Jak widac kolejki graza takze w banku
    internetowym...

    D.

  • 9. Data: 2003-04-29 08:06:51
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    Drogi mBanku

    wczoraj to była awaria - coś co ostatecznie może się zdarzyć nawet
    najlepszym, coś czego nikt nie lubi ale mówi sie trudno

    dzisiaj to już jest wasza nieudolność - która każe mi sie poważnie
    zastanowic nad sensownością trzymania u was podstawowego rachunku - do
    którego jak widzę mogę mieć bardzo ograniczony dostęp

    prosiłbym was byście pamiętali że w dzisiejszych czasach klient jest dużo
    mniej przywiązany do banku i w razie kłopotów jest w stanie z niego
    zrezygnować dużo szybciej niżbyście sobie życzyli - wystarczy wspomnieć co
    się działo w ShitiBanku po 2-tygodniowej niedostępności i jak wielu klientów
    od nich uciekło

    Utrata zaufania to chyba najgorsze co może sobie zafundować bank - w
    szczególności dotyczy to banku wirtualnego

  • 10. Data: 2003-04-29 08:10:52
    Od: m-s <m...@w...pl>

    a czy komus udalo sie dodzwonic na mlinie?

    Pozdrowionka
    mira-s