    From: "Krzysiek" <m...@j...tajny.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
    Date: Thu, 14 Sep 2006 17:39:46 +0200

    Witam,

    Sytuacja wygląda następująco:
    -jestem klientem mBanku od ponad 5 lat
    -regularnie wpływające dochody na konto
    -aktywnie używana karta kredytowa, z regularnie spłacanym zadłużeniem
    -klient supermarketu funduszy i inwestor giełdowy ( dość dużo zaangażowanych
    środków)
    -kilka lokat itp.

    Nadszedł czas, kiedy postanowiłem kupić mieszkanie na rynku pierwotnym i
    sfinansować ten zakup kredytem w mBanku. I co?

    I mBank ma mnie za przeproszeniem w d..., bo procedura wymaga , by umowa na
    czas określony sięgała 12 miesięcy w przód. A u mnie
    sięga 7 miesięcy w tył i 7 do przodu.. Dodam, że jest to spółka giełdowa z
    WIG20, stanowisko wysokie i specjalistyczne. Czyli jak nie u nich,
    to pracę znajdę gdzieś indziej ( tak przynajmniej przez kilka lat robiłem,
    przechodząc do firm, gdzie mogłem się rozwijać i dostawać coraz lepsze
    wynagrodzenie...)

    Doradca stwierdził , że <baczność> PROCEDURA <spocznij> jest taka a nie
    inna, i że kredytu nie dostanę... Nie to nie, z koniem kopać się
    nie będę, zlożyłem wniosek w (dosłownie :) sąsiednim banku, gdzie również
    planuje przenieść wszystkie moje oszczędności, karty itp.

    Tak więc drogi mBanku - ja też mam Cię od dziś w DUPIE :)

    pozdrawiam,
    Klient, na którym dużo zarobiłeś, ale już więcej nie zarobisz...