  • Data: 2006-09-14 20:04:33
    Temat: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
    Od: Tomasz Wrzodak <t...@g...no_spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2006-09-14 17:40, jimmij napisał(a):

    > A mi się akurat podoba jak są _jasne_ kryteria i decyzja nie zależy od
    > widzimisie danego konsultanta...

    A mi nie, procedury mBanku nie przewidują ŻADNYCH sytuacji chociaż
    troszkę odbiegających od przypadku najbardziej prawdopodobnego! Nawet
    tego, że polisa ubezpieczeniowa mieszkania nie jest najtańszą dostępną
    na rynku, i oprócz zakresu wymaganego przez bank do zabezpieczenia
    kredytu, zawiera takie rzeczy, jak OC, ubezpieczenie od włamania, koszty
    poszukiwania awarii itp. I nie wiedzą, jak podpisać umowę cesji praw z
    polisy... Bo formularz standardowy nie przewiduje... Amatorszczyzna!