  • Data: 2006-09-15 08:45:29
    Temat: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
    Od: "Sir_Robak" <sir_robak_plissno@ło2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sytuacja wygląda następująco:
    > -jestem klientem mBanku od ponad 5 lat
    > -regularnie wpływające dochody na konto
    > -aktywnie używana karta kredytowa, z regularnie spłacanym zadłużeniem
    > -klient supermarketu funduszy i inwestor giełdowy ( dość dużo
    zaangażowanych
    > środków)
    > -kilka lokat itp.

    A podczepię sie do wątku i na potwierdzenie dodam! a co!
    Sytuacja wyglądała następująco:
    Od razu powiem że zaczeło sie od mojego błędu a nawet 2 poważnych błędów.
    1) Wiadomo są 2 podstawowe możliwości kontatku z MBankiem Mlinia i
    internetowa. Pierwszy błąd popełniłem niepodając nowych nr telefonów
    MBankowi, który oddzwania w razie jakiś kłopotów.
    2) W pośpiechu aktywując nową listę kodów usunełem również aktuwną, ale juz
    wykorzystaną. I tu rozpoczyna sie paradkos ;)
    Zaraz sie człek denerwuje klnie sam na siebie i szuka błędów i innych (
    swoją drogą MBank nie powinien dopuszczać moliwości usunięcia aktywnej
    pustej listy zanim nie aktywujemy kolejnej) ale... stało sie tak i tyle.
    Bład nr 3 to kolejne moje błędne wpisanie I-pinu i sruuu :( koniec
    mozliwości kontaktu wiarygodnego z MBankiem :) patrz pkt. 1. czyli nie
    oddzwonią bo starych nr tel juz niema! Ale nic pozostaje wizyta w MKiosku...
    qrcza ponad 100 km do najbliższego malutkie dziecko... czekamy 2 miesiace.
    W końcu jedziemy. Okazało się że wizyta trawała parę min i sparawa
    załatwiona. Czyżby poto zeby wypełnić 1 wniosek i skserować Do tzreba takiej
    wyprawy? a no tzreba. Ale sie okzało po tygodniu że PECH! Twa jego mać!!!!
    podpis nie pzreszedł weryfikacji!! WA MAĆ! Co teraz? telefony i maile co
    jest nie tak.... a no kwestia tego że siedzis sobie Pani i albo uzna albo
    nie :) a chodzi o to żeby klijent zamówił sobie usługe płatną pt. kopia
    umowy która to zostanie wysłana pocztą listem zwykłym hehehehe i jak zobacze
    jak sie podpisałem to moge naśladowac ten podpis i ponownie odesłać wniosek
    i czekać tydzień czy moze przyjmą tym razem czy nie :(
    Mogę jeszcze długo opisywać co sie działo i działo...
    W każdym razie powiem tyle, ze udało mi się i tu WIELKIE podziękowania dla
    obsługi technicznej sieci Multimedia, że umożliwili mi właczenie nr
    telefonu, który został już daaaawno odłączony na ponowne włczenie linii w
    celu mozliwości odebrania 2 telefonów z MBanku! Dosłownie porozmawiałem
    wyjaśniłem systuację i na czas 2 odebranych rozmów na nr tel który
    nieistniał MBank załatwił resztę pozytywnie. Piętno dlamnie za pustogłowie i
    zapominalstwo ale postokroć dla MBanku za oporność muła!

    > Doradca stwierdził , że <baczność> PROCEDURA <spocznij> ......

    Doradca i kierownictwo szkoda gadać..

    > Tak więc drogi mBanku - ja też mam Cię od dziś w DUPIE :)

    :)

    > pozdrawiam,
    > Klient, na którym dużo zarobiłeś, ale już więcej nie zarobisz...

    dopisuję się ;)

    Robert