  • Data: 2006-09-14 17:00:47
    Temat: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Krzysiek" <m...@j...tajny.pl> napisał w wiadomości
    news:eebt99$34d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Doradca stwierdził , że <baczność> PROCEDURA <spocznij> jest taka a nie
    > inna, i że kredytu nie dostanę... Nie to nie, z koniem kopać się
    > nie będę, zlożyłem wniosek w (dosłownie :) sąsiednim banku, gdzie również
    > planuje przenieść wszystkie moje oszczędności, karty itp.

    Czy chodzi moze o Multibank? Jezeli tak to raczej sie tylko uciesza, jezeli
    przejdziesz
    do nich i nie bedziesz korzystal z mB. W koncu to ten sam bank, a teraz
    bedziesz
    placil za konto, ktore do tej pory bylo darmowe. Co prawda masz za to
    darmowe
    przelewy, ale czy wykonujesz 10 (lub 14) przelewow co miesiac?

    Pozdrawiam

    Marcin