  • 31. Data: 2002-02-01 13:56:48
    Temat: Re: [mBank] Co z tym bojkotem?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 02:41:02PM +0100, Dave wrote:

    > pozyjemy, zobaczymy. Puszcze podobny ranking na koniec lutego z
    > uwzglednieniem 20% podatku i wtedy porownamy...

    Ja nie bronie, przelewaj we wszystkie strony. Smacznego.

    Tylko nie rob az tyle dymu wokol tego ile to zarobisz w innym banku.

    > Zalosne jest to jak nisko mBank upadl. Jeszcze pare miesiecy temu ciezko
    > bylo znalezc inny bank o wyzszym oprocentowaniu, mimo obnizek. Teraz juz
    > nawet banki marmurowe sa lepsze...

    0. Jeszcze nie wprowadzono (pocieszam sie, ale pewnie bez wiekszych
    szans)
    1. Jesli wprowadza - to zgadzam sie, promocja sie skonczyla, wszyscy
    placcie, czyli w sumie koniec banku jakim byl on jeszcze pol roku
    temu.

    --

    --w

  • 32. Data: 2002-02-01 19:12:13
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Dzieju" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli bedzie nas duzo, to moze cos zauwaza.

    I co zrobią ????? Podniosą odsetki ??? Wbrew logice ???
    mbank jest znikomym kawałkiem BRE, stworzonym po to aby generować dochód dla
    BRE
    Czas promocji i strat się skończył. Alternatywą może być dostosowanie do
    rynku czyli obniżka oprocentowania albo bankructwo pomysłu mbank.
    Wtedy i tak wycofasz

  • 33. Data: 2002-02-02 14:42:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    01 Feb 02 11:31, Dave pisal do All:

    D> prezes BRE zaciera rece cieszac sie ze moze jeszcze zerowac na takich
    D> klientach jak zapewne ty - ktorzy nadal trzymaja forse w mBanku. Dla
    D> porzadku przypomne:

    D> stan 01.02.02 (same konta, bez lokat):
    D> LGnet 10,2-10,8%
    D> VWBank 10,15-10,3%

    Trudno sie z tym nie zgodzić.
    Podobno średni depozyt klienta mBanku to około 8000 PLN.

    Zauważmy, że różnica z odsetek jakie uzyskamy od takiego depozytu w mBanku
    (eMax) i VWBd (Pluskonto), to dokładnie 10 PLN na korzyść VWBd.

    Wychodzi na to, że średnia _opłata miesięczna_ za posiadanie "bezpłatnego"
    delfinka w mBanku to już dzisiaj właśnie owe 10PLN, - bo brak karty VE w VWB to
    podstawowa _funkcjonalna_ różnica dla klienta w/w vbanków.

    W odniesieniu do Pluskonta w VWBd, obecny koszt "darmowego" delfinka do eMax'a
    w mBanku to 1,25 PLN _miesięcznie na każde 1000 PLN_ depozytu, a przecież mówi
    się już o dodatkowych stałych comiesięcznych opłatach za VE do eMax'a.

    - Na tym tle, nie rozumiem dlaczego nikt nie wyśmiewa protestujących z powodu
    podniesienia o parę złotych TOiP w BPH i zamykających tam rachunki, a określa
    jako "żałosne" zabieranie depozytów z mBanku i ich przenoszenie do LG, VWB,
    Lukasa itd.

    Jeśli taka polityka bedzie kontynuowana w mBanku, to przy coraz niższym
    oprocentowaniu rachunków i ich opodatkowaniu, wszystkie jego początkowe zalety
    przejdą do historii, bo znacznie taniej wypadnie w użytkowaniu taki n.p. VWBd
    z "prepaidem" BSK.
    Dave pisał o kikudziesieciu tysiącach depozytu, więc dla niego miesieczna
    opłata za delfinka mogła osiągac kikadziesiąt PLN, a to uważam za wystarczająco
    usprawiedliwiony powód by natychmiast zmienic umiejscowienie depozytu.

    Aż dziw bierze jak wielu daje się nabierać na "bezpłatne", często zawodne i w
    dodatku coraz droższe usługi. A wydawało by się, że na p.b.b. ludzie umieją
    liczyc... :(

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-