  • Data: 2016-05-04 16:15:42
    Temat: mBąk - jak zrobić sobie upgrade karty
    Od: Emil <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam w tej chwili "niebieską" M&M z limitem 3k, mBąk proponuje mi OdC na podwyższenie
    limitu KK o 40k. Tak bardzo kocham działalność mBąka że chciałbym przekazać na tą
    wspaniałą instytucję mój 1% (podwyższonego limitu). Jedyne co chciałbym w zamian, to
    upgrade na kartę M&M Premium.

    Pytanie jak to zrobić żeby przeszło. Robił ktoś ostatnio OdC? W opcji zmiany karty
    nie mam M&M Premium. Dzwonić do nich? Czy najpierw wnioskować o podwyższenie limitu
    do 10k, potem dopiero o zmianę karty na Premium? (Słyszałem, że niby odrzucają
    wnioski zmiany limitu 10k niebieskiej->premium).

    Czy nadal jest tak jak było w "starej" OdC, że większa szansa jest że przejdzie jak
    wnioskować będę na całą kwotę proponowaną? Czyli u mnie 40k? 40k mi nie potrzebne,
    ale jak większa szansa że przejdzie, to wezmę.

    Będę wdzięczny za porady lokalnych ekspertów :)