  • 1. Data: 2004-02-20 07:45:11
    Temat: mBIZNES konto i przelew do US
    Od: sparky <caxap@_nospam_os.pl>

    Witam,
    Pierwszy raz przyszlo mi zrobic przelew do US z mBanku i.... nie wyszlo mi ;)
    Informacje ktore dostalem od ksiegowej (oprocz kwoty i numeru konta
    oczywiscie):
    - przelew VAT-7
    - identyfikator N04M01
    - okres miesieczny

    W formatce przelewu mam pola <i w nie wpisuje>:
    Okres rozliczenia <?? - no wlasnie nie wiem, miesiac, M, 02?>
    Symbol formularza lub płatności <VAT-7>
    Identyfikacja zobowiązania <N04M01>

    Co wpisac w okres rozliczenia?? Czy moze zupelnie inaczej jakos? Juz 4
    hasla stracilem na testy...
    Z gory dzieki za pomoc

    Tomek

  • 2. Data: 2004-02-20 07:50:54
    Temat: Re: mBIZNES konto i przelew do US
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "sparky" <caxap@_nospam_os.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Identyfikacja zobowiązania <N04M01>
    >
    > Co wpisac w okres rozliczenia?? Czy moze zupelnie inaczej jakos? Juz 4

    w mBanku jest dość dobrze zrobiona strona pomocy na ten temat - proponuję
    poczytać

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-02-20 07:53:04
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    sparky wrote:

    > Z gory dzieki za pomoc

    Skorzystaj z pomocy kontekstowej w serwisie transakcyjnym.

    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-02-20 08:13:35
    Od: sparky <caxap@_nospam_os.pl>

    > w mBanku jest dość dobrze zrobiona strona pomocy na ten temat - proponuję
    > poczytać

    Dzieki! Oczywiscie moim pierwszym odruchem bylo klikniecie '?' - ale
    klikalem... ten znak zapytania w gornym rogu strony a tam same ogolniki ;))

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2004-02-20 09:00:32
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana sparky <caxap@_nospam_os.pl> napisała:

    > Dzieki! Oczywiscie moim pierwszym odruchem bylo klikniecie '?' - ale
    > klikalem... ten znak zapytania w gornym rogu strony a tam same ogolniki ;))
    To spróbuj jeszcze raz, tym razem dokładnie czytając. Też miałem podobny
    problem jakiś czas temu i ta pomoc mi w zupełności wystarczyła.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 6. Data: 2004-02-20 09:11:42
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    > Dzieki! Oczywiscie moim pierwszym odruchem bylo klikniecie '?' - ale
    > klikalem... ten znak zapytania w gornym rogu strony a tam same ogolniki
    > ;))

    Doprawdy tam już nic nie można dodać. Wszystko wytłumaczone krok po kroku.
    Jednym słowem - łopatologicznie ;)
    Czego tam nie rozumiesz?
    https://form.mbank.com.pl/pomoc/rach/us-k1.html

    > Pozdrawiam,
    > Tomek
    wzajemnie
    Krzysztof. K

  • 7. Data: 2004-02-20 09:19:30
    Od: sparky <caxap@_nospam_os.pl>

    > Doprawdy tam już nic nie można dodać. Wszystko wytłumaczone krok po kroku.
    > Jednym słowem - łopatologicznie ;)
    > Czego tam nie rozumiesz?
    > https://form.mbank.com.pl/pomoc/rach/us-k1.html

    Moze mnie nie zrozumiales.
    1. Chcialem zrobic przelew - mialem problem
    2. Wiem ze jest help - ale w pierwszym odruchu szukalem w helpie ogolnym,
    nie zauwazylem kontekstowego (na stronie sa 2 zanki zapytania)
    3. Rzucilem post - dostalem odpowiedz 'szukaj w helpie kontekstowym' - co
    tez uczynilem
    4. wszystko ok - wszystko ROZUMIEM - przelew poszedl - dziekuje za
    naprowadzenie

    EOT

    tomek

  • 8. Data: 2004-02-20 21:55:26
    Od: T...@s...co.uk

    In article <c14dut$guh$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    sparky <caxap@_nospam_os.pl> wrote:
    [...]
    > Identyfikacja zobowiązania <N04M01>

    Hm, to N na poczatku jest chyba niepotrzebne.

    TA