  • 1. Data: 2002-11-18 10:37:51
    Temat: [LUKAS} Czym sie róznią zlecenia okresowe od stałych?
    Od: "Krzysiek" <k...@f...onet.pl>

    a konkretnie.. o ile wiem do czego słuzą stałe..... to normalne zlecenia -
    to czym są okresowe?

  • 2. Data: 2002-11-18 14:39:47
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    l...
    > a konkretnie.. o ile wiem do czego słuzą stałe..... to normalne zlecenia -
    > to czym są okresowe?

    Okresowe możesz porównać do matrycy. Przelewy do tego samego kontrahenta w
    różnych okresach czasu, których nie jesteś w stanie z góry ustalić. Jest
    również możliwość zmiany kwoty.

    --
    kriskel

  • 3. Data: 2002-11-18 14:39:49
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:araqg1$2l6$1@news.onet.pl, kriskel wrote:
> [...]
    > kontrahenta w różnych okresach czasu, których nie jesteś w stanie z
    > góry ustalić. Jest również możliwość zmiany kwoty.

    Mialem jakis czas temu podobne pytanie.
    Wada okresowych dla mnie: nie widac ich w Zlecenia - Aktywne, trzeba
    wyswietlic Zlecenia - Wszystkie, ktorych moze byc duzo. W praktyce IMHO nie
    oplaca sie dla 1 klikniecia mniej (potwierdzenie okresu).