  • 1. Data: 2006-02-02 10:11:59
    Temat: lukas - bledy w nowym systemie?
    Od: Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj>

    Witam,

    probowalem dzis wplacic pieniadze w oddziale lukasa i mimo 3 prob nie
    udalo sie panience przyjac wplaty - jakis bug systemu.
    nawet na hotline dzwonila przy mnie,a le i tak to g* dalo.
    chwile rozmawialismy i wygadala sie, ze dzis juz wczesniej byl ten
    problem.

    czesto lukas ma teraz taki problem, ze nie moze zrobic wplat/wyplat ?
    widze ze ten nowy system jest jeszcze sporo niedopracowany,
    szczegolnie ze komunikat z systemu brzmial mniej wiecej
    "brak skompilowania ramki xxxxxxx".

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2006-02-02 20:30:55
    Temat: Re: lukas - bledy w nowym systemie?
    Od: grg <g...@a...net.pl>

    On 2006-02-02, Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj> wrote:

    > widze ze ten nowy system jest jeszcze sporo niedopracowany,
    > szczegolnie ze komunikat z systemu brzmial mniej wiecej
    > "brak skompilowania ramki xxxxxxx".

    Coz, mi ostatnio przez 12 dni nie dzialalo e-konto - po 12 dniach (oraz
    moich czterech telefonach na lukaslinie i ostatecznie wizyty w banku, do
    ktorej zostalem wlasciwie zmuszony) okazalo sie, ze rozsynchronizowal
    sie token. Co ciekawe, synchronizacja przez lukaslinie nie zadzialala,
    dopiero w banku udalo sie to uczynic. Teraz walcze (dla zasady) o zwrot
    prowizji, ktora pobrali mi za zmiane hasla podczas diagnozowania
    problemu.

    Aha, problemy zaczely sie w momencie, kiedy wpisywalem ostateczny klucz
    potwierdzajacy zlecenie przelewu. Wywalilo jakis blad, nie pamietam
    jaki - od tego momentu nie moglem sie juz zalogowac.

    Generalnie, nie jest rozowo. Choc dla uczciwosci przyznam, ze przez trzy
    lata nie mialem z nimi problemow.

    --
    Nie mam żadnych planów, a na twarde iryski jestem za nerwowy.

  • 3. Data: 2006-02-02 22:51:25
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    grg <g...@a...net.pl> napisał(a):

    > Generalnie, nie jest rozowo. Choc dla uczciwosci przyznam, ze przez trzy
    > lata nie mialem z nimi problemow.

    U Lukasa bez zmian.

    Nadchodzi wieczór, emeryci i ratowicze za lodówkę (główni klienci banku) idą
    spać, więc...

    Szanowni Klienci,

    W związku z rozbudową i aktualizacją systemu informatycznego LUKAS Banku w tej
    chwili korzystanie z LUKAS e-Banku jest niemożliwe. Za związane z tym
    niedogodności przepraszamy.

    Korzystanie z LUKAS e-Bank będzie możliwe od godzin porannych.